زشت مثل دربی استقلال و پرسپولیس!
دربی تیم های استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید

تساوی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال یكی از كسل كننده ترین دربی های چند سال اخیر را برگزار كردند. این دیدار در حالی با تساوی به پایان رسید كه پیش از شروع مسابقه هم خیلی ها پیش بینی كرده بودند مساوی می شود. پرسپولیس امسال از استقلال نتایج بهتری گرفته اما با این حال پیش از دربی شایعه شده بود كه قرار نیست مسابقه برنده داشته باشد.

البته این دست شایعات همیشه درباره دربی ها شنیده می شود و هیچ وقت هم ثابت نشده كه نتیجه یك دربی از پیش تعیین شده باشد. اما وقتی تیم ها این نمایش كسل كننده را ارائه می كنند نباید انتظار داشت كه شایعات این چنینی منتشر نشوند.

در این مسابقه نه استقلال آن تیم همیشگی بود نه پرسپولیس تیمی بود كه هوادارانش انتظار داشتند. نمایش ضعیف و كسل كننده دو تیم در حالی بود كه انتظار می رفت بازی حداقل یك گل داشته باشد. اما این اتفاق رخ نداد و همان طور كه خیلی ها پیش بینی می كردند مسابقه مساوی شد.

صد البته كه در مسابقه فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و همیشه هم بازی هایی هستند كه بدون گل تمام می شوند، اما انتظار هواداران از دو تیمی كه شرایط خوبی دارند این نیست كه چنین نمایشی داشته باشند. در چنین شرایطی نباید انتظار داشت كه چنین شایعاتی هم بین هواداران شنیده نشود.

شاید اگر این مسابقه یك برنده داشت، حتی هواداران تیم بازنده هم راضی تر از حالا بودند كه چند روز است این همه هیجان برای دیدن یك مسابقه بی هیجان داشته اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir