هدف سرمربی السد در دیدار با پرسپولیس
سرمربی السد قطر می‌گوید در بازی رفت با پرسپولیس در وهله نخست به دنبال گل نخوردن و بسته نگه داشتن دروازه تیمَشان هستند

رونمایی از هدف سرمربی السد در دیدار با پرسپولیس

السد قطر و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۸:۴۵ در قطر به مصاف هم می‌روند.

ژسوالدو فریرا، سرمربی السد پیش از این بازی گفت: فشاری روی ما برای پیروزی و صعود به فینال وجود ندارد. روحیه تیم خیلی خوب است. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای ما مثل یک رویاست. همان طور که می‌دانید یک بازی خیلی سخت در تهران خواهیم داشت. بازی فردا فقط نیمی از راه صعود خواهد بود. دو بازی سخت با پرسپولیس داریم.

او افزود: فردا تلاش می‌کنیم در ابتدا پیروز شویم و بعد با نتیجه خوبی زمین بازی را ترک کنیم. ما از قدرت تیم پرسپولیس آگاهی داریم. از تمام مردم قطر می‌خواهم که ما را در بازی فردا همراهی کنند. هدفمان این است که دروازه‌مان باز نشود و یک پیروزی پر گل بتوانیم به دست بیاوریم که در این صورت کارمان در بازی برگشت آسان خواهد شد.

سرمربی پرتغالی السد اضافه کرد: ما تمرینات مخصوصی برای این بازی نداشتیم. در لیگ قطر یک بازی برگزار کردیم که توانستیم پیروز شویم و بعد از آن تمرکزمان روی مسابقه با پرسپولیس بود. بازیکنان حرفه‌ای هستند و به خوبی می‌دانند که چه مسابقه حساسی در انتظار آن‌ها است.

او همچنین گفت: این بازی با بازی که در مرحله گروهی با آنها داشتیم فرق می‌کند. پرسپولیس نسبت یه آن موقع تیم قدرتمندتری شده‌ است و ما از این موضوع آگاهی داریم و باید ۹۰ دقیقه متمرکز باشیم و اشتباهی نکنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir