بازگشت نیمار به بارسلونا با 190 میلیون پوند ناقابل!!
براساس خبرهای منتشر شده احتمالا نیمار در پایان فصل به بارسلونا بازخواهد گشت

پرهزینه ترین بازگشت تاریخ فوتبال ؛ 190 میلیون پوند برای یک بی وفا

 اخبار بازگشت نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به بارسلونا روز به روز بیشتر پررنگ تر می شود.
این شایعات به گونه ای پیش می رود که در آینده ای نزدیک به واقعیت نزدیک می شود.

نیمار تابستان گذشته با دلخوری و جنجال زیادی بارسلونا را ترک کرد و به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شد.

نیمار برای ترک بارسلونا سه دلیل داشت. یکی اینکه مشکلات مربوط به پولشویی در رابطه با انتقال به بارسلونا که در سال 2013 رسید به اوج رسیده بود.

از سویی این ستاره برزیلی زیر سایه مسی بودن را دیگر نمی توانست تحمل کند. او راهی پاری سن ژرمن شد تا هم از سایه مسی فرار کند و هم شانس خود را برای کسب توپ طلا بالا ببرد اما پیش بینی او کاملا غلط و برعکس از آب درآمد.

دلیل سوم نیمار برای انتقال به پاری سن ژرمن تبدیل شدنش به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال بود.

به فاصله گذشت یک فصل و در حالی که در ماه های اخیر به شدت اخبار مربوط به انتقال نیمار به رئال مادرید به گوش می رسید این بازیکن با یک احتمال بسیار جدی روبرو شده و آن هم بازگشت به بارسلونا است.

بر اساس آخرین اخبار نیمار در پایان فصل مجددا راهی بارسلونا می شود، انتقالی که هزینه اش 190 میلیون پوند تخمین زده می شود. این 190 میلیون پوند بند آزادسازی نیمار از پاری سن ژرمن است.

سال گذشته وقتی او از بارسلونا جدا شد یک ساعت نکشید تا مسئولان این باشگاه تمام عکس های مربوط به این ستاره برزیلی را از تمامی تصاویر تبلیغاتی مربوط به بارسلونا در سطح شهر بارسلونا را حذف کردند اما بعید نیست دوباره به همان سرعت نیمار به این تصاویر تبلیغاتی برگردد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir