تهدید تماشاگران توسط سیدجلال و مسعود شجاعی: توهین کنید زمین را ترک می کنیم! عکس
سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی پست مشترکی در اینستاگرام منتشر کردند تا حساب کار، دستِ حاشیه‌سازان روی سکوها بیاید

پست مشترک سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی

مسعود شجاعی و سیدجلال حسینی در اقدامی هماهنگ، متنی یکسان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند تا دیدار این دو تیم که همواره با حساسیت همراه بوده به بهترین شکل و با کمترین حاشیه از روی سکوها دنبال شود.

در این متن آمده:

«رویارویی پرسپولیس و تراکتور از زیباترین جلوه‌های فوتبال ایران است. درخواست بازیکنان دو تیم از هواداران این است که تیم محبوب خود را تشویق کنند و از توهین به رقیب یا طرح مسائل غیر اخلاقی بپرهیزند. خواهش سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی، دو دوست قدیمی و کاپیتان‌های دو تیم از هواداران عزیزمان این است که از اتفاقات تلخ قبلی درس بگیریم و حاشیه‌های گذشته را فراموش کنیم.

می‌خواهیم یکشنبه، روز ملی فوتبال باشد. برای ثبت یک روز تاریخی، با تمام قوا و با بازی جوانمردانه برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد. ما برای سه امتیاز می‌آییم، اما فوتبالی که باعث تفرقه و دشمنی باشد را نمی‌خواهیم.

اگر در هر لحظه از زمان مسابقه، شعار‌های غیر ورزشی و تفرقه‌آمیز سر داده شود، ما کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور توافق کرده‌ایم بدون توجه به اینکه توهین کنندگان منتسب به کدام تیم‌اند، با حمایت داور و ناظر بازی، مطابق مقررات صریح فیفا، بازی را متوقف کنیم.

اطمینان داریم که عاشقان فوتبال و هواداران با فرهنگ سرخپوشان تبریز و تهران، یکشنبه‌ای پاک و تاریخی را رقم می‌زنند.»


پست مشترک شجاعی و حسینی

پست مشترک شجاعی و حسینی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی