قرارداد محسن مسلمان با سپاهان برای نیم فصل 2 میلیارد تومان!
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره رقم قرارداد محسن مسلمان و شرایط تیمش صحبت کرد

شرایط باشگاه سپاهان از زبان مدیرعامل باشگاه

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عملکرد این تیم در نقل‌و‌انتقالات زمستانی اظهار کرد: بازیکنان جدید را طبق نیازهای خود و با نظر سرمربی تیم جذب کردیم و از عملکرد نقل‌وانتقالات خود رضایت کامل را داریم.

رقم قرارداد مسلمان 2 میلیارد نیست واین موضوع را جوک و شوخی تلقی می کنم

او درباره اینکه گفته می شود مبلغ قرارداد محسن مسلمان 2 میلیارد تومان است، تصریح کرد: رقم قرارداد مسلمان 2 میلیارد نیست واین موضوع را جوک و شوخی تلقی می کنم. اگر مسی تمایل  داشت در نیم فصل دوم برای سپاهان بازی کند به طور حتم من 2 میلیارد نداشتم تا این بازیکن را به خدمت بگیرم. من نمی دانم این رقم ها از کجا می آید و شایعه ای بیش نیست. به هر حال برخی از افراد مطالب عجیب و غریب درباره رقم قراردادهای بازیکنان ما مطرح می کنند که هیچ کدام درست نیست.


 رقم قراردادهای خود را اعلام می کنیم

تابش درباره عقد قراردادهای نجومی سپاهان درنقل و انتقالات  تصریح کرد: ما قراردادهای نجومی در نقل و انتقالات نداشتیم و مبلغ  قراردادهایمان معقول و منطقی بوده است. اگر همه تیم ها در پایان فصل تصمیم بگیرند  تا رقم قراردادهای خود را منتشر کنند ما اولین باشگاهی خواهیم بود که مبلغ قراردادها را اعلام می کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی جامعه این امکان وجود ندارد که قراردادهای نجومی ببندیم.  باشگاه سپاهان بزرگ است و خیلی از بازیکنان تمایل داشتند به تیم ما بپیوندند اما ما طبق نیازهای خود بازیکن گرفتیم.


سرمربی تیم باید درباره کنار گذاشتن پاپی صحبت کند

مدیرعامل سپاهان درباره کنار گذاشتن حسین پاپی از لیست تیم سپاهان گفت: من درباره بازیکنان به صورت مجزا صحبت نمی کنم و سرمربی تیم باید درباره این موضوع جوابگو باشد.

تابش درباره اینکه سپاهان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، بیان کرد: بارها در این باره صحبت کردم که تیم سپاهان باید هدفش قهرمانی در لیگ برتر باشد اما هیچ وقت نمی گویم که به طور حتم تیم ما قهرمان می شود چرا که اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست. البته سپاهان پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر دارد و شرایط لازم را برای کسب رتبه اولی را داریم اما به هیچ وجه از اکنون خود را قهرمان نمی دانیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com