سورپرایز یوونتوس در انتظار رونالدو
مسئولان باشگاه یوونتوس قصد دارند با به خدمت گرفتن 3 بازیکنی که رونالدو به آنها علاقه دارد, او را سورپرایز کنند

هدیه تولدی که یوونتوسی ها برای کریس رونالدو در نظر دارند

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس روز سه شنبه 34 ساله شد و سران باشگاه بینکونری درتلاش هستند تا با خرید بازیکنان مناسبی برای تیمشان در بازار تابستانی، ستاره پرتغالی را راضی و خوشحال نگاه دارند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه توتوسپورت ایتالیا، آنها سه هدیه را برای خوشحال کردن کریس زیر ذره بین دارند: مارسلو، ایسکو و خامس رودریگز و قصد دارند تا با خرید این سه بازیکن آنها رابه تورین منتقل کنند. یوونتوسی ها شانس بالایی در به خدمت گرفتن این بازیکنان دارند؛ چرا که دو تا از این بازیکنان تمایل زیادی برای انتقال به ایتالیا و این باشگاه دارند و در رئال مادرید شرایط چندان قابل قبولی را پشت سر نمی گذارند.

مارسلو مدافع برزیلی رئال، یکی از بازیکنانی است که گویا از چشم سولاری افتاده و اعتماد این سرمربی آرژانتینی را از دست داده و در هفته های اخیر معمولا نیمکت نشین بوده و همچنان برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش می جنگد.

ایسکو هم شرایط مشابهی دارد و چندان توسط سولاری مورد استفاده قرار نمی گیرد. از همین رو هم اعلام کرده که اگر راهکاری برای حل این مشکل پیدا نشود، قصد ترک تیم مادریدی را دارد.

قرارداد انتقال قرضی خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی دنیای فوتبال هم که در رئال مادرید با کریس هم تیمی بوده، درپایان فصل با بایرن به پایان می رسد و خوداو تمایل زیادی به تغییر آب و هوا دارد و او هم خوشحال می شود که دریووه به کریس بپیوندد.

حالاباید منتظر ماند و دید که تلاش بینکونری برای جذب این بازیکنان موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر؛ اما کریس از سران این باشگاه خواسته تا با جذب این سه ستاره شانسشان برای قهرمانی دراروپا را افزایش دهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net