دعوت از دختران دو ملیتی در تیم ملی فوتبال ایران!
کتایون خسرویار سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران قصد دارد از بازیکنان ایرانی خارج از کشور استفاده کرد

کتایون خسرویار: از بازیکنان دو ملیتی استفاده می کنیم

تیم زیر ۱۹ سال فوتبال دختران ایران اواخر اسفند ماه سال جاری طبق روال هر ساله در تورنمنت سوچی شرکت خواهد کرد. ملی پوشان فوتبال جوانان با صعود از مرحله نخست رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال آینده باید در مرحله دوم مسابقات شرکت کند.

کتایون خسرویار سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران به دلیل آسیب دیدگی برخی از ملی پوشان مجبور به تغییر ترکیب تیم ملی شده است.

خسرویار که خود اصلیتی ایرانی دارد اما در آمریکا بزرگ شده است، تصمیم دارد از دختران فوتبالیست دو ملیتی در تیم ملی استفاده کند. تیم ملی برای حضور در تورنمنت سوچی از چند بازیکن دو ملیتی ایرانی - آمریکایی استفاده خواهد کرد.

همچنین سرمربی تیم ملی جوانان تصمیم داشت در جنوب کشور به دنبال استعدادهای این منطقه برود اما به دلیل عدم همکاری از سوی فدراسیون و هیات ها هنوز این اتفاق رخ نداده است.

پیش از این نیز در تیم ملی فوتبال بزرگسالان مردان کارلوس کی روش همین راه را رفت و پس از آنکه نتوانست در داخل کشور بازیکنان بین المللی پیدا کند به دنبال پیدا کردن بازیکنان ایرانی در کشورهای دیگر رفت و چند بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد که بعد از هشت سال هنوز هم برخی بازیکنان در این تیم حضور دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com