پیشنهاد خنده دار استقلال برای دربی
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از پیشنهاد خنده دار مسئولان استقلال برای برگزاری دربی خبر داد

فتاحی: دربی در نوروز لغو نشده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر اینکه مخالفت شورای تامین با برگزاری دربی در تاریخ ۱۰ فروردین صحت ندارد، گفت: پیشنهاد باشگاه استقلال خنده‌دار بود!

سعید فتاحی درباره این خبر که شورای تامین با برگزاری دربی پایتخت در تاریخ ۱۰ فروردین مخالفت کرده است، گفت: نمی دانم دوستان از کجا این خبر را آورده اند. مسائل امنیتی چیزی نیست که تیتر روزنامه ها شود. این خبر را پیگیری می کنیم. جلسه دربی و بازی های بزرگ شرایط خودش را دارد.

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، ادامه داد: با مسئولان شورای تامین یک جلسه برای بلیت فروشی ورزشگاه آزادی داشتیم. برای دربی دوستان نظراتشان را دادند ولی نامه ای ندادند که نمی توانند بازی را برگزار کنند. چطور یک رسانه خبر به این مهمی را تیتر کرده است که صحت ندارد؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: برگزاری دربی در تاریخ ۱۰ فروردین به قوت خود باقی است. حتی دوستان پیشنهاداتی دادند که فان و خنده دار بود. آقای مباشری از باشگاه استقلال پیشنهاد خنده داری داد که ابتدا بازی هفته بیست و پنجم برگزار شود و سپس هفته بیست و سوم که دربی دهم فروردین برگزار نشود. 

فتاحی افزود: از دو سه ماه پیش از شروع سال ۹۷  برنامه این فصل را به باشگاه ها داده بودیم و طبق قرعه هفته بیست و سوم دربی برگزار می شود. نمی توان بازی ها را تغییر داد. بازی های استقلال و پرسپولیس همینطور فشرده هست و نمی شود مسابقه ای را لغو کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مبنی بر اینکه برنامه ریزی لیگ بودار است، گفت: دیگر به این حرف ها عادت کرده ایم. هر تیمی می باخت، اول به داور انتقاد می کرد ولی الان دیواری کوتاهتر از داوران پیدا شده است. تیم هایی که می بازند دیواری کوتاهتر از سازمان لیگ و فتاحی گیر نمی آورند. این برنامه ریزی امسال نیست. بهمن سال گذشته این برنامه به باشگاه ها اعلام شد و از آنها نظر خواستیم و جلسه هم اندیشی گذاشتیم. گل محمدی از دوستان من است. شاید به خاطر فشار باخت این بحث را مطرح کرده است.

فتاحی همچنین از برخورد با باشگاه هایی خبر داد که ادعاهایی را بعد از هر مسابقه مطرح کنند. وی گفت: اگر هرکسی بگوید دست های پشت پرده یا یکسری جریانات نمی گذارد ما نتیجه بگیریم، در کمیته اخلاق با آنها برخورد می کنیم. آنها باید ثابت کنند چه کسانی نمی خواهند تیمشان قهرمان شود. صحبت های بچگانه ای انجام می دهند و اولین پیامدش این است که فوتبالمان را به عقب می برد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com