شوک به لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی کنار گذاشته می شود!
مستندات جدید از سوی اشپیگل آلمان، باشگاه منچسترسیتی را یک گام دیگر به کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر کرد

منچسترسیتی در آستانه کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان اروپا

کنار گذاشته شدن منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا، یک گام دیگر جدی تر شد. روزنامه اشپیگل آلمان، مستندات جدیدی ارائه کرد که بر مبنای آن مشخص شده است که سیتی چگونه قوانین فیرپلی مالی یوفا را دور زده است.

همچنین سیتی در زمینه جذب برونو زوکلینی، اتحادیه فوتبال انگلیس را نیز فریب داده است و به همین خاطر اتحادیه عنوان کرده است به صورت جدی این پرونده را بررسی خواهد کرد.

با این حال بزرگترین جریمه برای سیتی کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود که باعث می‌شود ضرر هنگفت مالی به این تیم وارد شود و سیتی نتواند برای مدتی بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و به ترکیب خود اضافه کند.

یوفا همچنین در حال بررسی پرونده کمک مالی ابوظبی به باشگاه و سرمایه داری منچسترسیتی برای جذب بازیکن است.

یوفا به شدت در حال بررسی موضوع کمک‌های مالی خارج از قواعد به باشگاه‌ها برای تقویت تیم در مارکت نقل و انتقالات است و جریمه معینی برای آنها در نظر گرفته است.

منچسترسیتی در حال حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و توانسته است در دیدار رفت شالکه حریف خود را در آلمان شکست دهد و شانس بالایی برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها در فصل جاری دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir