گرفتن حکم جلب مدیرعامل استقلال بخاطر چک بی محل!
مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند برای دریافت آخرین قسط از رضایت نامه مرتضی تبریزی حکم جلب مدیرعامل باشگاه استقلال را بگیرند

باشگاه ذوب‌آهن به دنبال حکم جلب مدیرعامل استقلال

کریمیان معاون  بازرگانی باشگاه ذوب آهن در مورد پول رضایت نامه مرتضی تبریزی گفت: بعد از این که چک اول باشگاه استقلال پاس شد، دومین قسط  هم با تاخیر پاس شد اما سومین چک که مبلغ آن 900 میلیون تومان بود پاس نشد، این چک برای تاریخ سی ام آذر بود که باشگاه استقلال نتوانست آن را پاس کند.

او ادامه داد: چک تبریزی برای اسپانسر باشگاه استقلال بود که آقای فتحی و ملکی هم پشت آن را امضا کرده بودند. بعد از اینکه چک پاس نشد جلسه گذاشتیم با اسپانسر و آقای مهدوی چک 900 میلیونی ما را گرفت و یک 100 میلیون تومانی، یک فقره چک 200 میلیون تومانی و  دو فقره چک 300 میلیون تومانی به ما پرداخت کردند. آخرین چک برای هفتم اسفندماه بود که پاس نشد و مدیران استقلال هم برای پاس شدن چک ها دائم امروز و فردا کردند. در نهایت قرار شد آخرین چک را امروز پاس کنند، امروز به اسپانسر زنگ زدیم که گفتند باشگاه استقلال گفته است چک را پاس نکنید.

معاون بازرگانی باشگاه ذوب آهن در مورد دیدارش با فتحی هم گفت: من به آقای فتحی گفتم یادت هست همدیگر را دیدیم و با هم حرف زدیم؟ او شروع کرد بد و بی راه گفتن به اسپانسر، گفت من با این آقا حرف نمی زنم. قرار شد اسپانسر بیاید هتل المپیک که با آقای فتحی جلسه بگذاریم که به یکباره دیدم آقای فتحی سوار ماشین شد و رفت.

کریمیان در پایان گفت: من الان گفتم تا 10 صبح اگر چک را پاس نکنند حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را می گیرم و البته حکم جلب آقای فتحی را هم خواهم گرفت چون او پشت چک ها را امضا کرده است . قبلا هم ما حکم توقیف اموال اسپانسر باشگاه استقلال را گرفته بودیم اما بی خیال شدیم ولی حالا می خواهیم یک بار دیگر در این باره اقدام کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir