جزئیات شکایت کارلوس کی روش از تیم ملی ایران
کارلوس کی روش بعد از آنکه فدراسیون فوتبال نتوانست به تعهدات مالی‌اش عمل کند، در فیفا اقدامات قانونی انجام داد

آیا کارلوس کی روش از ایران شکایت کرده است؟

با وجود آنکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اخیرا در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دستمزد باقی مانده کارلوس کی روش را پرداخت کند اما ظاهرا این پروسه نتوانسته به درستی صورت بگیرد. تاج در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت تاکید کرد پول کی روش آماده است و تنها مانده انتقال آن به حساب او. منابع آگاه فاش کردند چندی قبل هم فدراسیون تلاش کرد تا از طریق دبی پولی به حساب کارلوس واریز کند اما این پول خیلی زود به حساب فدراسیون برگشت خورد.

حال خبر تازه ای به دستمان رسیده است. کارلوس کی روش بعد از چند بار پیگیری در این زمینه و در نهایت عدم دریافت دستمزد باقی مانده اش، به فیفا شکایت کرده تا بتواند از مراجع قانونی پول خود را دریافت کند. منابع خبری می گویند فدراسیون فوتبال چیزی حدود 900 هزار دلار به کارلوس کی روش بدهکار است. سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرآنلاین این موضوع را تائید کرد. او اعلام کرد «متاسفانه» مجبور به این کار شده است.

کارلوس کی‌روش در دوران حضور در تیم‌ملی معمولا دستمزد خود را با تاخیر دریافت می کرد. علی کفاشیان رئیس و نایب رئیس سابق فدراسیون هم در مصاحبه ای به خبرآنلاین گفته بود: «کی روش همیشه حق داشت چون ما هیچوقت نمی توانستیم پول او را به موقع بدهیم.» کارلوس حتی قبل از جام جهانی روسیه نزدیک به 7 ماه دستمزد نگرفته بود با این حال به کارش ادامه داد. مربی پرتغالی گویا توقع داشت بعد از خداحافظی از ایران بتواند سریعا پول باقی مانده از قراردادش را دریافت کند. بخش عمده طلب کی روش به حد فاصل همکاری جام جهانی تا جام ملت‌ مربوط است که او قراردادش را 6 ماهه تمدید کرد. بخش دیگری از طلب او هم مربوط به قبل از جام جهانی روسیه است.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال می تواند رضایت این مربی را برای پس گرفتن شکایتش جلب کند؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir