مصدومیت مانوئل نویر با یک اتفاق ساده
مانوئل نویر دروازه بان آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ در بازی روز یکشنبه تیمش مقابل فورتونا دوسلدورف دچار مصدومیت عجیبی شد

مانوئل نویر مصدوم شد

 نویر وقتی که می خواست توپ را به یکی از هم تیمی هایش پاس دهد، تعادلش را از دست داد و مصدوم شد. این اتفاق خبر نگران کننده ای برای باواریایی ها و هواداران تیم ملی آلمان به حساب می آید.

در دقیقه 52 بازی بود که نویر بعد از دریافت پاس روبه عقب یکی از هم تیمی هایش توپ را دریافت کرد و زمانی که می خواست به توپ ضربه بزند تعادلش را از دست داد. لحظاتی بعد از این  اتفاق بود که او از سرمربی تیم خواست تا تعویض کند.

البته نویر برای بیرون رفتن از زمین به برانکارد نیازی پیدا نکردو خودش روی پای خودش زمین را ترک کرد. او در هنگام خروج از زمین بازوبند کاپیتانی را از بازویش باز کرد و جایش را در ترکیب بایرن به رنسینگ داد.

سران باشگاه بایرن هنوز خبری رسمی دراین رابطه منتشر نکرده اند و باید منتظر ماند تا از شدت مصدومیت نویر اخبار موثقی منتشر شود. بلافاصله بعد از تعویض نویر، کاربران شبکه های مجازی نگرانی هایشان را درمورد سلامت او ابراز کردند.

برخی ها نگران آن بودند که پارگی عضله پای نویر که او را برای مدتی طولانی درفصل گذشته از میادین ورزشی به دور نگه داشته بود، دوباره تکرار شده باشد. البته چهره و رفتارهای نویر در هنگام تعویض حکایت از آن دارد که مشکلش آنقدرها جدی نیست. او اخیرا در سه بازی بایرن ( در هفته های بیستم، بیست و یکم و بیست و هفتم)، به دلیل مشکلات فیزیکی نتوانسته بود در درون دروازه باواریایی ها قرار بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net