پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن برای 3 بازیکن رئال مادرید
پاری سن ژرمن قصد دارد سه ستاره رئال مادرید را به خدمت بگیرد

پیشنهاد 210 میلیونی پاری سن ژرمن برای خرید سه بازیکن رئال مادرید

پاریسن ژرمن آماده است تا ضدحمله بزند. پس از مطرح شدن شایعه تمایل رئال مادرید به خرید نیمار و امباپه حالا خبر می رسد که باشگاه پاریسی نگاهش را به سمت سه بازیکن رئال مادرید جلب کرده است: تونی کروس، ایسکو و گرت بیل.

باشگاه فرانسوی در نظر دارد که در تابستان آینده با پیشنهادی به مبلغ 210 میلیون یورو سه بازیکن رئال را به خدمت بگیرد. بازگشت زیدان به نیمکت رئال باعث شده تا پروسه نوسازی ترکیب آغاز شود. رئال برای خرید ستارگان جدید مجبور است که برخی از بازیکنان فعلی خود را بفروشد که ایسکو، کروس و بیل پس از فصل ضعیفی که داشتند می توانند از تیم جدا شوند و جا را برای خریدهای جدید باز کنند.

لوپاریزین گزارش داده است که پی اس جی نیز از سویی دیگر در نظر دارد که تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند. فروش ادینسون کاوانی و یولین درکسلر در تابستالن آینده دور از انتظار نخواهد بود که تیم فرانسوی می تواند با پول فروش این دو بازیکن به سراغ جذب سه ستاره ناراضی رئال برود.

در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت قیمت کروس 80 میلیون یوروست، بیل 70 میلیون و ایسکو 60 میلیون یورو. بدین ترتیب پی اس جی می خواهد با پرداخت پیشنهادی نجومی هر سه نفر را به ترکیبش اضافه کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net