6 گزینه برای سرمربی گری در بارسلونا
به نظر میرسد بارسلونا به دنبال جذب یک سرمربی بزرگ برای تیم خود می باشد

شش گزینه برای جانشینی والورده روی نیمکت بارسلونا

بارسا تصمیم گیری در مورد اینده والورده را به روزهای آینده موکول کرده اما به نظر می رسد که خوزه ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا بررسی گزینه های مختلف را برای خرید آغاز کرده است.

یکی از جدی ترین گزینه های بارسلونا، رونالد کومان بازیکن هلندی اسبق بارسلوناست که در تیم های مختلفی نظیر آژاکس، بنفیکا، والنسیا، ساوتهمپتون و اورتون مربیگری کرده و در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را به عهده دارد. این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ ملت های اروپاست.او به عنوان یک مربی هجومی و به عنوان اسطوره بارسلونا می تواند یکی از گزینه های جدی این تیم باشد.

گزینه بعدی ماکسیمیلیانو الگری است که از یوونتوس اخراج شده و سبکی نسبتا دفاعی و در تضاد با هویت بارسلونا دارد اما با این وجود در صورت جواب رد کومان می تواند یکی از گزینه ها باشد.گزینه سوم رابرت مارتینز سرمربی 45 ساله تیم ملی بلژیک است که در این تیم عملکرد خوبی داشته است و پیش از این نامش پیرامون نیمکت رئال مطرح شده است.

گزینه چهارم اونای امری سرمربی 47 ساله بارسلوناست که در تورنمنت های حذفی تخصص دارد و این را در آرسنال و سویا ثابت کرده است. او می تواند طلسم ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا در سالهای اخیر را بشکند.

گزینه های دیگری هم زیر نظر بارسا قرار دارند که چندان از نظر هواداران و مدیران جذب نیستند: تن هاگ سرمربی فعلی اژاکس و لورن بلان که چند سالی است که بیکار است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net