تغییر نام بلوار فردوس به نام ناصر حجازی
عضو کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر تهران خبر از تغییر نام بلوار فردوس غرب به نام مرحوم ناصر حجازی داد

تغییر نام بلوار فردوس به نام اسطوره استقلال

پیشتر کمیسیون نامگذاری معابر خبر داده بود که به دنبال نامگذاری معابر به نام مشاهیر، نام‌آوران و هنرمندان است. پس از نامگذاری تعدادی از معابر پایتخت به نام بازیگران کمیسیون نامگذاری معابر تغییر نام برخی از معابر پایتخت به نام، نام آوران را در دستور کار خود قرار داد.

شنیده‌ها حاکی از این بود که این کمیسیون به دنبال نامگذاری یکی از معابر پایتخت به نام مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال است. حجت نظری عضو کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در این ارتباط اعلام کرد: این کمیسیون تغییر نام بلوار فردوس را به نام مرحوم ناصر حجازی در دستور کار خود قرار داده است.

او در ادامه تاکید کرد: بلوار فردوس به دو قسمت شرق و غرب تقسیم بندی شده است و من تاکید می‌کنم که نام بلوار فردوس باقی می‌ماند و تنها بلوار فردوس غرب حد فاصل پل ستاری تا خیابان آلاله به نام مرحوم ناصر حجازی تغییر نام داده می‌شود.

نظری ادامه داد: پیشنهاد ما برای تغییر نام بلوار فردوس غرب حد فاصل پل ستاری تا خیابان آلاله به این علت است که کمپ مرحوم ناصر حجازی نیز در آن حد فاصل قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم در جلسه بعدی شورای شهر این پیشنهاد در صحن شورا مطرح شود و اعضای شورای شهر تهران نسبت به نامگذاری خیابانی به نام خیابان ناصر حجازی رای مثبت دهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی