مسی 3 ماه محروم شد!!
لیونل مسی به دلیل اعتراض به برگزارکنندگان کوپا آمریکا و متهم کردن کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به فساد، ۳ ماه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شده و به پرداخت ۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد

محرومیت ۳ ماهه و جریمه ۵۰ هزار دلاری مسی

ستاره تیم فوتبال بارسلونا پس از دریافت کارت قرمز در دیدار برابر شیلی این اظهارات را مطرح کرده بود. بدین ترتیب این بازیکن سه بازی آینده تیم ملی آرژانتین که شامل دو دیدار دوستانه برابر شیلی و مکزیک و یک دیدار از انتخابی جام جهانی را از دست خواهد داد.

آرژانتین قصد داشت پس از دو شکست در فینال کوپا برابر شیلی به نوعی از این تیم انتقام بگیرد. آگوئرو و دیبالا گلزنی کردند اما لیونل مسی در دقیقه ۳۷ و پس از درگیری با گری مدل، کاپیتان شیلی، به همراه این بازیکن از زمین بازی اخراج شد.

به نظر می‌رسید که محرومیت یک جلسه‌ای برای او در نظر گرفته شود اما اینطور نشد. این بازیکن به محرومیت و دوری از زمین بازی عادت ندارد چرا که در بارسلونا نیز هرگز از زمین اخراج نشده است. هرچند در اولین بازی خود با پیراهن تیم ملی آرژانتین طعم دریافت کارت قرمز را چشید.

در آن زمان مسی ۱۸ ساله بود و در دیدار برابر مجارستان به میدان رفت اما دقایقی بعد به دلیل ضربه ای که با آرنج به مدافع تیم حریف زد از زمین بازی اخراج شد



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net