فیفا فقط خواستار حضور زنان در ورزشگاه برای بازی های ملی است نه باشگاهی!
وزیر ورزش گفت: ما ملاحظات شرعی و فرهنگی خودمان را با اینفانتینو مطرح کردیم اما اینفانتینو خواستار شرایطی بود که بانوان هم امکان حضور پیدا کنند

ورود بانوان به ورزشگاه، در گرو ملاحظات شرعی

دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره مباحث مطرح شده برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و آیا اینکه خطری درخصوص تعلیق فوتبال ایران وجود دارد یا خیر گفت: انشالله مشکل خاصی نداریم. اولا هیچ تهدیدی برای ورود بانوان در ارتباط با دیدار‌های لیگ وجود ندارد.
نامه‌هایی هم که در این رابطه آمده پیرو همان مباحثی بوده که در جلسات اینفانتینو و جناب آقای رئیس جمهور و بنده در خلال سفرهایشان داشتند. خواهش‌شان این بود که شرایطی فراهم شود که بانوان هم امکان حضور پیدا کنند.


وی در ادامه افزود: ما ملاحظات شرعی و فرهنگی خودمان را با اینفانتینو مطرح کردیم. آن‌ها هم برایشان کاملا قابل درک بود، اما به هر حال خواستند که ما یک شرایط خاصی را فراهم کنیم با رعایت ملاحظات فرهنگی اخلاقی و حدود شرعی بتوانند وارد شوند و از نزدیک دیدار‌های ملی را ببینند و این را همان طور که بار‌ها عرض کردم داریم یک هماهنگی و هم‌گرایی بین تمام دستگاه‌های ذی‌ربط به وجود می‌آوریم که انشالله بتوانیم مشکل را حل کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی