تخفیف ویژه پاری سن ژرمن به بارسلونا برای خرید نیمار
باشگاه پاری سن ژرمن استرس و فشار اولیه برای فروش نیمار را کاهش داده و حالا شرایط خود برای فروش این بازیکن به باشگاه بارسلونا را اعلام کرده است

تخفیف پاریس به بارسا؛ اعلام شرایط جدید برای بازگشت نیمار به نیوکمپ

پس از این که در مذاکرات اولیه باشگاه پاری سن ژرمن خواهان بازپس گرفتن 222 میلیون یورویی که برای خرید این بازیکن به بارسلونا پرداخت کرده، بود حالا سایت گل مدعی شده که منابع نزدیک به این باشگاه به آنها خبر داده اند که پیشنهاد جدید پی اس جی برای فروش ستاره برزیلی، انتقال فیلیپه کوتینیو و نلسون سمدو به علاوه مبلغی در حدود 50 میلیون یورو است.

کوتینیو پس از خرید آنتوان گریزمان به یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای فروش تبدیل شده و پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر برای امضای قرارداد قرضی به تاتنهام لینک شده بود. این در حالی است که سمدو نیز سرجی روبرتو را در پست خود در بارسا می بیند.

نیمار نیز که علاقه بسیاری به بازگشت به نیوکمپ دارد، هنوز در رقابت های پیش فصل برای تیم پاریسی به میدان نرفت و در جریان دیدار سوپرکاپ فرانسه نیز به دلیل محرومیت غایب بود. با این حال برای جشن قهرمانی به زمین آمد اما به نظر می رسید که توسط کیلیان امباپه از عکس تیمی کنار گذاشته شد.

بارسلونا بارها به صورت علنی از علاقه خود برای بازگشت این بازیکن صحبت کرده و مدیرعامل این تیم نیز از تصمیم نیمار برای جدایی از پاری سن ژرمن خبر داده است. ارنستو والورده هنوز درباره احتمال حضور نیمار در این تیم مردد است و تاکید دارد که تنها بر بازیکنان فعلی خود تمرکز می کند.

پاری سن ژرمن یکشنبه اولین دیدار خود در رقابت های لیگ فرانسه را برگزار خواهد کرد و مشخص نیست که نیمار در این بازی به میدان خواهد رفت یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net