رئال مادرید با 155 میلیون یورو یک ستاره دیگر می خرد
در حال یکه تنها دو روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات اروپا فرصت باقی است، رئال مادرید می تواند 155 میلیون یوروی دیگر برای خرید بازیکنان مدنظر خود پرداخت کند

سرمایه 155 میلیونی رئال برای خرید بازیکن در دو روز آینده

غیبت بازیکن تیم امید در فهرست جدید این تیم، اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد.رئال مادرید با تکیه بر ساختار اقتصادی قوی خود همچنان می تواند مبلغ قابل توجهی را برای آخرین خرید خود در بازار نقل و انتقالات هزینه کند. پل پوگبا که هدف شماره یک زین الدین زیدان در این تابستان بود و همچنین نیمار می توانند جز گزینه های مدنظر مدیران این تیم باشند. آنها پیش از این در لحظات آخر بازیکنان بزرگی چون رونالدوی برزیلی، لوکا مودریچ و گرت بیل را خریداری کرده اند و در این کار خبره هستند.

نمایندگان این تیم اسپانیایی در حال حاضر در حال نهایی کردن انتقال کیلور ناواس به پاریسن ژرمن با مبلغ 15 میلیون یورو هستند به علاوه یک فصل انتقال قرضی آلفونس آرئولا هستند که قرار است جانشین تیبو کورتوا در سانتیاگو برنابئو باشد. این یعنی آنها همچنان 155 میلیون یوروی دیگر در اختیار دارند و پس از تساوی ناامید کننده هفته گذشته برابر رئال وایادولید، هواداران انتظار خرید جدیدی دارند.

پس از این که منچستریونایتد برای فروش پل پوگبا خواهان دریافت مبلغ 200 میلیون یورو شد، این انتقال از سوی مدیران رئال مادرید منتفی شد. همچنین هر مذاکره و حرکتی برای خرید نیمار نیز به نظر بسیار بعید می رسد.

کل خرج خرید و پرداخت دستمزد این بازیکن برای باشگاه جدیدش حدود 500 میلیون یورو هزینه دارد و رئالی ها حاضر به پرداخت چنین مبلغی نخواهند بود. شاید بازیکنانی چون کریستین اریکسن و فن ده بیک گزینه های روی میز باشند و بازی روز یکشنبه برابر ویارئال نیز در این میان تعیین کننده خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net