شکایت 100هزار دلاری سرور جباروف از استقلال
سرور جباروف  هافبک ازبکستانی سابق استقلال از این تیم شکایت کرد

جپاروف: مجبور به شکایت از استقلال شدم

سرور جباروف هافبک ازبکستانی استقلال که پیش از این در این تیم بازی می‌کرد از آبی‌پوشان به فیفا شکایت می‌کند.

وی که هنوز 93 هزار و 500 دلار از طلبش باقی مانده که موفق به دریافت آ‌ن نشده است و پس از بارها مذاکره بی‌پاسخ به ناچار مجبور شد از استقلال به فیفا شکایت کند.

جپاروف در این باره به ایلنا اظهار داشت: از فصل گذشته بارها با مسئولان استقلال و شخص مدیرعامل این تیم صحبت‌هایی را انجام دادیم تا طلب من پرداخت شود. ایشان هم قول داد که به زودی این کار را انجام خاهد داد اما متاسفانه بعد از گذشت نزدیک به یک سال از رفتن من از این تیم هنوز این امر میسر نشده است.

وی ادامه داد: بابت آن سال حضورم در استقلال فقط به من دو حواله 20 هزار دلاری پرداخت کردند و  قرار شد بعد از اینکه دوباره به تیم باز گردم بقیه پولم پرداخت شود که متاسفانه هنوز هم این اتفاق نیفتاده است.

جپاروف خاطرنشان کرد: خیلی از هواداران استقلال در صفحه شخصی‌ام از من می‌خواستند که از این تیم شکایت نکنم اما وقتی احترام بنده به عنوان بازیکنی که در این تیم بازی کرده‌ام حفظ نشد مجبور شدم که از این تیم شکایت کنم.

هافبک سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم افزود: بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم آنها تیم بسیار خوبی هستند و مطمئن هستم با گذشت چند بازی شرایط این تیم بهتر خواهد شد فقط کمی نیاز به زمان است تا شرایط بهتر شود. مربی بزرگی هم به استقلال آمده که باید استقلالی‌ها قدر او را بدانند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.ir