ترفند فدراسیون فوتبال برای سرمربی گری قلعه نویی؛ وحید هاشیمان سرمربی موقت!
پلن جدید فدراسیون فوتبال برای قلعه نویی؛ مدیر فنی در دو بازی اول، سرمربی در دو بازی مقابل بحرین و عراق

امیر قلعه‌نویی چقدر برای هدایت تیم ملی شانس دارد؟

اگر چه از دید خیلی‌‍‌ها سرمربی سپاهان را باید جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی دانست اما علیرغم علاقه امیر به کار در تیم ملی، مدیران سپاهان کماکان روی موضع قبلی خود هستند و نمی‌خواهند سرمربی تیمشان را از دست بدهند.

چند روز قبل بود که مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مصاحبه تصویری با خبرنگار فوتبالی در اصفهان اعلام کرد اصلا با جدایی امیر موافقت نخواهد کرد و بر خلاف اخبار منتشر شده، به گزینه جانشینی او فکر نکرده است.

دیشب یکی از سایتهای خبری مدعی شد در جلسه هیات مدیره باشگاه سپاهان، با جدایی احتمالی امیر قلعه‌نویی مخالفت شده و اصفهانی‌ها به او اجازه جدایی از سپاهان را نخواهند داد. منتهی نمی‌توان این موضوع را به معنای منتفی شدن قطعی حضور امیر در تیم ملی دانست چرا در فضای مجازی این خبر تائید نشده منتشر شده که گروهی از مسئولان در تلاشند از طریق مدیران ارشد کارخانه فولاد مبارکه سپاهان هر طور شده رضایت تابش و همکارانش برای موافقت با جدایی امیر را جلب کنند.

اگر چه گفته می‌شد در جلسه‌ای بین مدیران سپاهان و مسئولان فدراسیون، تکلیف حضور قلعه‌نویی در تیم ملی مشخص خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که جلسه نهایی درباره قلعه‌نویی، فردا برگزار شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، نقشه جدید فدراسیون، سپردن مدیریت فنی تیم ملی به قلعه نویی و سرمربی شدن وحید هاشمیان به صورت موقت در دو بازی غیر حساس مقابل هنگ کنگ و کامبوج است تا بعد از آن و برای دو بازی بسیار حساس تیم ملی در ماه خرداد مقابل بحرین و عراق، امیر قلعه‌نویی- که آن زمان دیگر درگیر لیگ برتر نخواهد بود- رسما سرمربی تیم شود.

در واقع در دو بازی اول هم قلعه نویی نقش ویژه اش به عنوان مدیر فنی را ایفا خواهد کرد و تیم با نظر او به میدان می رود اما او پس از لیگ و جام حذفی رسما روی نیمکت تیم ملی می نشیند و قراردادش هم با سپاهان به پایان می رسد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net