جنجال در بارسلونا بخاطر توهین مربی به بازیکنان
ادر سارابیا، کمک کیکه ستین، رفتارهای عجیبی را در دیدار ال کلاسیکو از خود به نمایش گذاشته است

جنجال جدید در بارسا؛ فحاشی کمک ستین به گریزمان

بارسلونا در دیدار ال کلاسیکو مهمان رقیب سنتی خود یعنی رئال مادرید بود و در پایان با دو گل شکست خورد تا صدر جدول رقابت های لالیگا را از دست رفته ببیند.

یکی از جنجال های بازی بزرگ این هفته فوتبال اروپا به حرکات کمک مربی بارسلونا یعنی ادر سارابیا برمی گردد. جایی که او چند بار نسبت به عملکرد بازیکنان مختلف اعتراض کرد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که سارابیا در مرتبه اول نسبت به پاس به عقب سرخیو بوسکتس اعتراض می کند. او معتقد بود که هافبک اسپانیایی نباید تا این حد برای ارسال پاس به سمت عقب اقدام کند.

 بار بعدی به موقعیت خوب نیمه اول که نصیب آنتوان گریزمان شد بر می گردد. جایی که او با فریاد از ستاره فرانسوی می خواهد که تبدیل به گل کند و هنگام از دست رفتن موقعیت گلزنی توسط گریزمان، خطاب او از جملات ناشایستی استفاده می کند.

سارابیا در طول بازی بارها چنین حرکاتی را نسبت به بازیکنان مختلف انجام داد که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسید. یکی دیگر از این صحنه های جنجالی به اعتراض او به پاس دادن های بیش از حد فرانکی دی یونگ اختصاص داشت. سارابیا معتقد بود که دی یونگ نباید تا این حد پاس بدهد و بهتر است که در حرکت فردی و جلو بردن توپ بهتر عمل کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که به تازگی صحبت های بسیار ملایم‌تر اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا، در مورد دخالت بازیکنان این تیم در اخراج ارنستو والورده، واکنش لیونل مسی را به دنبال داشت و به یک حاشیه بزرگ در باشگاه کاتالانی منجر شد. اکنون بعید نیست که این رفتار سارابیا هم چننین واکنش هایی را از سوی بازیکنان باتجربه‌تر بارسا به همراه داشته باشد و به جنجالی جدیدی منجر شود.
 

ادر سارابیا اخیرا بیشتر به عنوان کارشناس در شبکه پلاس اسپانیا مشغول به کار بوده است. او در گذشته و در کنار کیکه ستین در تیم لوگرانس مشغول به بازی کردن بوده و همانجا با سرمربی فعلی بارسلونا آشنا شده و در ادامه دستیار او در عرصه مربیگری لقب گرفته است.

سارابیا اولین بار و در سال 2015 بود که در لاس پالماس به عنوان دستیار کیکه ستین منصوب شد و در ادامه این سرمربی را دوران هدایت سویا و رئال بتیس نیز در همان سمت همراهی کرد.

او یکی از معدود افراد حاضر در فوتبال است که خودش مدیریت اکانتa در شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد. او طرفدار سرسخت رشته دوچرخه سواری به شمار می آید و تایملاین او در توئیتر پر از اخبار رقابت های تور کاتالونیا و توردو فرانس است. او همچنین در گذشته بارها به تمجید از لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا پرداخته و حالا قرار است هر روز در تمرینات با این ستاره 32 ساله کار کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com