غیبت عجیب بیرانوند در نقل و انتقالات لیگ بلژیک
نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که گفته می‌شود با تیم آنتورپ بلژیک به توافق رسیده، در فهرست نقل و انتقالاتی این تیم بلژیکی دیده نمی‌شود

نقل و انتقالات بازیکنان ایرانی در بلژیک

 سایت «voetbalbelgie» روزانه خبرهای نقل و انتقالاتی لیگ فوتبال بلژیک را منتشر می‌کند. طبق ادعای این سایت، کاوه رضایی تا الان تنها بازیکن ایرانی است که نامش در لیست نقل و انتقالات فصل آینده دیده می‌شود. رضایی که از تیم کلاب بروژ به صورت قرضی به تیم شارلروا آمده بود و عملکرد درخشانی در این تیم داشت، مجدداً فصل آینده به بروژ بازمی گردد.


در این فهرست فعلاً نامی از سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی دو بازیکن ایرانی تیم یوپن، میلاد محمد بازیکن تیم خنت، یونس دلفی و علی قلی زاده بازیکنان تیم شارلروا دیده نمی‌شود. این در حالی است که رسانه‌های قطری مدعی شده اند امید ابراهیمی سال بعد به تیم الاهلی قطر بر می‌گردد.

از سوی دیگر محمد نادری بازیکن فعلی پرسپولیس هم به صورت قرضی از تیم کورتریک بلژیک به ایران آمده و نامش تا الان در فهرست بازیکنان بازگشتی به تیم کورتریک دیده نمی‌شود. این موضوع برای امید نورافکن که به صورت قرضی از شارلروا به سپاهان آمده است، صدق می‌کند. در لیست ورودی این تیم بلژیکی فعلاً نام نورافکن قرار داده نشده است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هم برای فصل بعد با باشگاه آنتورپ به توافق رسیده بود، اما سایت «voetbalbelgie» نام بیرانوند را هم قید نکرده است. نکته عجیب اینجاست که نام بیرانوند حتی در میان گزینه‌های مدنظر و احتمالی آنتورپ هم دیده نمی‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com