رئال مادرید جلوی خیانت ستاره‌اش را گرفت
پدرخوانده خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید مدعی است خامس خواهان پیوستن به اتلتیکو مادرید بوده ولی رئال مانع این انتقال شده است

تصمیم خامس رودریگز برای جدایی رئال مادرید

پدرخوانده خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید مدعی است او قصد جدایی از رئال با هدف ملحق شدن به حریف همشهری و سرسخت رئالی‌ها، اتلتیکو مادرید را داشته ولی باشگاه رئال به دلیل خصومت تاریخی با اتلتیکو مانع از انجام این انتقال شده است.

خامس که یک فصل ناامیدکننده دیگر را در رئال پشت سر گذاشته همچنان خواهان ترک این باشگاه است و  قصد دارد در تابستان جاری راهی تیم دیگری شود. شماره 16 رئال در این فصل به ندرت برای تیم زیدان به میدان رفته و پیش از آن هم در دوران حضور قرضی در بایرن مونیخ چندان موفق نبوده است.

جالب اینجا است که خامس چندی پیش گفته بود تابستان گذشته یک باشگاه مانع انتقال او به باشگاه مورد علاقه‌اش شده ولی از نام بردن از این دو باشگاه خودداری کرده بود.

اما حالا خوان کارلوس رستروپو، پدرخوانده خامس پرده از این راز برداشته و می‌گوید هویت آن دو باشگاه، یکی رئال و دیگری اتلتیکو مادرید بوده است.

پدرخوانده خامس به رادیو مارته گفت:" خامس ترجیح می‌داد برای انتقال به تیمی دیگر و جدایی از رئال، به اتلتیکو مادرید ملحق شود. البته معنی حرف من این نیست که باشگاه‌های دیگر مایل به استفاده از او نبود و برای جذبش تلاش نکردند. ولی خامس شخصا از زندگی در اسپانیا راضی است و آنجا احساس راحتی می‌کند. او مایل نبود به کشور دیگری برود".

رستروپو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" فکر کنم بازی دوستانه‌ای که تابستان بین دو تیم برگزار شد هم در این میان نقش داشت. ولی در نهایت رئال که می‌خواهد هم در اسپانیا و هم در دنیا فاتح همه رقابتها باشد و بازیکنانش را مهمترین ابزار در رسیدن به این موفقیت‌ها می‌داند تصمیم گرفت که خامس را نفروشد. این موضع رسمی باشگاه بود که هم به اتلتیکو و هم به خامس ابلاغ شد".



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir