تأیید نشدن مستندات بعضی بازیکنان کرونایی استقلال و فولاد
کمیسیونی که برای بررسی وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونای دو باشگاه استقلال و فولاد تشکیل شده بود، فهرست افراد را مورد بررسی قرار داد

درجلسه بررسی وضعیت کرونایی استقلال و فولاد چه گذشت؟

دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان اعلام کردند که شماری از بازیکنان و اعضای کادر آنها به کرونا مبتلا شده‌اند. به همین دلیل برای بررسی این موضوع، کمیسیونی با حضور مسئولان پزشکی، مسئولان مسابقات و نقل و انتقالات سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل شد.

در کمیسیون تشکیل شده، این دو باشگاه مستندات خود را در خصوص ابتلای تعدادی از نفرات خود به کرونا تحویل مسئولان دادند. مسئولان پزشکی حاضر در جلسه مثبت بودن آزمایش‌ها را تأیید کردند، اما نکته مهم در این جلسه، تأیید نفراتی بود که در لیست فصل جاری دو باشگاه حضور دارند.

در این جلسه مستندات برخی بازیکنان کرونایی که عضو لیست اصلی تیم‌ها نبوده‌اند، مورد تأیید قرار نگرفته و از سوی مسئولان نقل و انتقالات نام این نفرات مورد تأیید قرار نگرفته است. به عنوان مثال ممکن است برخی بازیکنانی که کرونا گرفته‌اند در فهرست اصلی تیم نبوده و جزو بازیکنان دیگر رده‌ها (امید یا جوانان) باشند که مستندات آنها مورد بررسی قرار نگرفته است.

بر همین اساس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بررسی دقیق‌تر این موضوع، اعلام خواهد کرد که آیا مبتلایان دو تیم فولاد و استقلال به 25 درصد نفرات آنها می‌رسد یا نه. در صورتی که تعداد مبتلایان به این حد نصاب رسیده باشد، دیدارهای آنها لغو خواهد شد و در غیر این صورت استقلال و فولاد موظف به ادامه برگزاری لیگ هستند.

با توجه به اینکه باشگاه‌ها به صورت شخصی اقدام به انجام تست کرونا می‌کنند، سازمان لیگ تأکید کرده برای راستی آزمایی نفراتی که تست کرونای آنها مثبت بوده بار دیگر باید در آزمایشگاهی مورد تأیید تست بدهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir