تفاوت پرسپولیس و استقلال زمانی که اخراجی می دهند؛ پرسپولیس شایسته قهرمانی؟!
در استقلال، وقتی یک نفر اخراج می‌شود، کل تیم عصبی می‌شوند و همه می‌خواهند داور را ادب کنند. از روزبه چشمی که کلاً در حال اعتراض است گرفته تا دانشگر و خود فرهاد مجیدی

چرا پرسپولیس شایسته قهرمانی است؟

شاهین که حریف پرسپولیس بود، زور فولاد خوزستان را نداشت وگرنه شاید از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس بهتر استفاده می‌کرد و حداقل یک مساوی در تهران از این تیم می‌گرفت.

در اهواز علی کریمی هافبک خوب استقلال درست یا غلط اخراج شد، اما هنوز ۲۰ دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که عارف غلامی هم در یک حرکت بچگانه کارت قرمز گرفت و تیمش را ۹ نفره کرد! فرق پرسپولیسی که هر سال جام می‌گیرد با استقلال دقیقاً همین جاست.

یحیی گل‌محمدی در روزی که تیمش یک نیمه بسیار بد را سپری کرد در نیمه دوم بشار را به جای مهدی عبدی (که هیچ کار خاصی نمی‌کرد) به میدان آورد و وسط زمین را از شاهین گرفت.

جالب اینکه همان بشار روی گل مهدی ترابی هم نقش داشت.

در استقلال، اما وقتی یک نفر اخراج می‌شود، کل تیم عصبی می‌شوند و همه می‌خواهند داور را ادب کنند. از روزبه چشمی که کلاً در حال اعتراض است گرفته تا دانشگر و خود فرهاد مجیدی! گل‌محمدی هم البته شنبه شب کلی به داور اعتراض کرد، اما نه طوری که خودش اخراج شود.

او در شبی که تیمش فقط اسم پرسپولیس را یدک می‌کشید ۱۰ نفره شاهین را برد تا خیالش بابت حفظ فاصله امتیازی با سپاهان راحت باشد. ا

تفاقی که در استقلال کمتر شاهد آن هستیم. آبی‌ها حتی در دوره استراماچونی که انصافاً خوب و هجومی بازی می‌کردند، تیمی عصبی بودند با کلی بازیکن بی‌اعصاب که انگار به تمام دنیا اعتراض دارند.

بازیکنان استقلال و البته سرمربی این تیم باید بدانند که فضای مستطل سبز با فضای مجازی خیلی متفاوت است و در زمین باید طور دیگری عمل کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی