رکوردشکنی سیدجلال حسینی با هشت قهرمانی در لیگ برتر
سیدجلال حسینی موفق شد امشب با برتری برابر نفت مسجد سلیمان هشتمین قهرمانی خود در لیگ برتر را در جشن بگیرد

سیدجلال رکورد دار قهرمانی در لیگ برتر

سیدجلال حسینی در حال حاضر با 8 قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین فوتبالیست ایرانی محسوب می‌شود. کاپیتان سیدجلال در حالی هشتمین جام قهرمانی قهرمانی اش را بالای سر می برد که بیشتر قهرمانی هایش در لیگ برتر با پرسپولیس به دست آمده است.

پرسپولیس در فصل جاری تنها 12 گل خورده و مجموع گل هایی که آن ها در چهار فصل اخیر دریافت کرده اند 56 گل است که آماری فوق العاده در سطح فوتبال ایران به حساب می‌آید. سید جلال حسینی 8 قهرمانی خود را در 17 سال بازی در لیگ برتر به دست آورده و میانگین میتوان گفت حسینی هر دو سال یک بار موفق به فتح لیگ برتر فوتبال ایران شده است.

کاپیتان سرخپوشان که با سه قهرمانی سوپرجام، یک قهرمانی جام حذفی و یک فینال آسیا، تعداد مدال های خود را دو رقمی می‌بیند می تواند تا پایان فصل جاری جام هایش به عدد 15 نیز برسد.

 سيد جلال حسيني، رهبري مقتدر در بيرون و داخل زمين است، وقتی برابر پیکان و در دقیقه 90 با آن همه تجربه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شود و آماده هر کمکی به تیمش است باید هم مورد ستایش قرار بگیرد. او یک رهبر و کاپیتان واقعی است. باید الگوی ممتازی برای فوتبالیست ها باشد که چنین جدی و محکم حاضر است در هر شرایطی کارش را دنبال کند.سیدجلال حسینی این فصل دقایق زیادی برای سرخ پوشان بازی نکرده اما در همین دقایق، تفاوت پرسپولیس با حضور او بسیار متفاوت تر از زمانی است که او در ترکیب این تیم نبوده.

پرسپولیس در سال‌هایی که جلال حسینی را در اختیار داشته، هیچوقت میانگین گل‌های خورده‌اش از یک گل در هر دو مسابقه بیشتر نشده است. آماری فوق العاده، که از لیگ دوازدهم آغاز شد و در لیگ‌های شانزدهم تا هجدهم ادامه پیدا کرد.

 کاپیتان قرار است در صورت موافقت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در پایان بازی برابر ذوب آهن جام را بالای سر ببرد تا در کنار جشن قهرمانی هشتمین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال ایران که یک رکورد استثنایی است را هم جشن بگیرد و در جایگاهی قرار گیرد که شاید سالها دست نیافتنی باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع khabaronline.ir