جلسه ناامید کننده مسی با سرمربی جدید بارسلونا؛ جدا می شوم!
گفته می شود مسی به رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را دارد

نتیجه جلسه کومان و مسی: لئو کوتاه نمی آید و قصد جدایی دارد

به نظر می‌رسد همچنان حرف و حدیث ها پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسلونا ادامه خواهد داشت و صحبت هایی که بارتومئو پیرامون ماندن مسی در بارسلونا مطرح کرد، نمی‌توانند ماندن او در این تیم را تضمین کنند و این فوق ستاره‌ی آرژانتینی هنوز برای ماندن در بارسلونا تردید دارد.

 پس از شکست سنگینی که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ متحمل شد، تحولات عظیمی در این تیم شکل گرفت. ابتدا ستین و آبیدال از باشگاه اخراج شدند و سپس رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد. جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست بارسلونا، در صحبت هایی که در تلویزیون رسمی بارسلونا مطرح کرد، گفت که لیونل مسی ستونِ پروژه‌‌ی کومان خواهد بود. حرف هایی که به اعتقاد مارکا و اسپورت کاتالونیا صرفا برای بحرانی تر نشدن اوضاع زده شده بود.

اکنون به گزارش RAC1، لیونل مسی در اولین ملاقاتش با رونالد کومان به او اطلاع داده که حضورش در نیوکمپ قطعی نبوده و گزینه‌ی جدایی را مورد بررسی قرار می‌دهد و مشخص نیست که در پروژه‌ی آینده‌ی بارسلونا نقش داشته باشد.

فوق ستاره‌ی آرژانتینی باتوجه به دستمزدی که در بارسلونا دریافت می‌کند، از این نکته آگاه است که ترک بارسلونا برای او به سادگی میسر نمی‌شود اما از دو تیم اینتر و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی آینده‌ی او نام برده می‌شود.

باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه بارسلونا و ستاره‌ی این تیم رقم خواهد خورد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net