تساوی پرسپولیس با درخشش دروبازه بان سایپا + نتایج سایر بازی ها
پرسپولیس مدعی قهرمانی نتوانست در اولین هفته لیگ برتر سایپا را شکست دهد

پرسپولیس اسیر دروازه‌بان سایپا شد!

 پرسپولیس در اولین هفته لیگ برتر برخلاف پیش بینی ها نتوانست سایپا را شکست دهد. قرمزها بازی را با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و  مهدی عبدی آغاز کرد.

ترکیب سایپا هم متشکل از محمدحسین منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، سعید محمدفرد، حسین کامیاب، مجید علیاری و حسین مالکی بود.

نیمه اول پرسپولیس به مراتب بهترین انجام داد اما این سایپا بود که در همان دقایق اول با اشتباه کنعانی زادگان می رفت که به گل برسد. جدی ترین موقعیت این نیمه توسط مهدی عبدی از دست رفت. منادی گلر سایپا موفق شد دو موقعیت صد در صد گل را مهار کند.


در نیمه دوم هم دوباره منادی ستاره زمین بود و موفق شد بارها مقابل مهاجم های حریف بایستد. در این نیمه یحیی تلاش کرد با تعویض های خود به خط حمله تیمش قدرت بیشتری بدهد. به همین دلیل آرمان رمضانی که سر زن است، به جای عبدی خسته وارد زمین شد. امید عالیشاه هم جای آقایی را گرفت تا پرسپولیس از کناره ها بیشتر نفوذ کند. قرمزها هر لحظه به حملات خود وسعت بیشتر می دادند ولی در دقیقه 80 مسابقه، کمال کامیابی نیا به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

با این حال حتی اخراج او باعث نشد تا قرمزها عقب بنشینند. آنها دوباره حمله کردند و نزدیک بود با یک شوت از راه دور به گل برسند. در این نیمه سایپا هم یک موقعیت عالی گلزنی داشت که لک آن را مهار کرد. در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر بازی های امروز هم ذوب آهن و فولاد به تساوی دو بر دو رسیدند. در این بازی فولاد یک بر صفر عقب بود ولی ذوب آهن کامبک کرد و دو گل بین دقایق 76 تا 79 زد. در واپسین ثانیه های بازی هم داور یک پنالتی برای فولاد گرفت تا ساسان انصاری آن را گل کند و بازی دو بر دو به پایان برسد.

همچنین نساجی در اولین بازی فصل موفق شد آلومینیوم را در اراک سه بر صفر شکست دهد. شروع این تیم مازندرانی در لیگ فوق العاده خوب بود و با مربی جوان و جدید خود به آینده خوشبین هستند. در آخرین بازی امشب هم تراکتورسازی با وجود میزبانی از نفت مسجد سلیمان نتوانست دروازه این تیم را باز کند تا کار دو تیم بدون گل به پایان برسد.

نتایج کامل بازی ها به شرح زیر است؛

سایپا صفر- پرسپولیس صفر

ذوب‌آهن 2-فولاد 2

آلومینیوم اراک صفر-نساجی 3

تراکتور صفر-نفت مسجد سلیمان صفر



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir