سرمربی سابق چلسی در الهلال عربستان
پدرو آلمیدا خبرنگار معروف برزیلی و فعال در حوزه نقل و انتقالات، از ارائه پیشنهاد سنگین الهلال به ویلاش بواش سرمربی سابق چلسی خبر داد

فرهاد مجیدی - ویلاش بواش؛ در یک هشتم نهایی ACL!

پس از کسب نتایج ضعیف توسط روجریو میکال، مدیران الهلال تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این سرمربی برزیلی پایان دهند و تا پایان این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، ژوزه مورایس پرتغالی را به مدت 2 ماه به خدمت گرفتند.

در همین رابطه، رسانه های عربستانی اعلام کردند که قرارداد این سرمربی با الهلال موقت بوده و مدیریت آبی های ریاض به سرپرستی فهد بن نافل به دنبال جذب یک سرمربی نام آوازه دیگری است تا در فصل آینده و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هدایت الهلال را برعهده بگیرد.


در حالیکه نام های زیادی همچون لوسین فاوره، ژوزه ژسوس و دی متئو پیرامون نیمکت الهلال اسم برده شد، اکنون یک خبرنگار برزیلی از جدیدترین گزینه ای که برای تصدی پست سرمربیگری الهلال مطرح شده است، رونمایی کرد و آن شخص کسی نیست جز سرمربی سابق تیم های پورتو و چلسی.

پدرو آلمیدا خبرنگار برزیلی فعال در حوزه نقل و انتقالات، اعلام کرد که باشگاه الهلال برای به خدمت گیری آندره ویلاش بواش سرمربی پرتغالی سابق تیم های پورتو، چلسی و مارسی یک قرارداد یک ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو به این سرمربی پیشنهاد داده است و مذاکرات بین دو طرف در جریان است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir