انتقال بزرگ در راه است؛ سردار آزمون به دنبال خانه!
به نظر می‌رسد جدایی سردار آزمون از زنیت قطعی است و او فرانسه را برای ادامه رندگی انتخاب کرده است

سردار آزمون در فرانسه دنبال خانه می‌گردد

سردار آزمون ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران چند سالی است در فوتبال روسیه فعالیت می‌کند. سردار عملکرد فوق العاده ای در چند فصل اخیر داشت و در ۳ فصل گذشته هم به همراه زنیت قهرمان لیگ روسیه شده است.

مدت‌هاست شایعه جدایی سردار از زنیت و رفتنش به لیگی معتبرتر به گوش می‌رسد و هر بار که به نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم، رسانه‌های خارجی او را به یک تیمی لینک می‌کنند. با این حال خود سردار واکنش جدی به این موضوع نشان نداده است.

ستاره تیم ملی در این سال‌ها چند پیشنهاد خوب از تیم‌هایی بهتر نسبت به زنیت دریافت کرد ولی هربار باشگاه زنیت با فروش بهترین مهاجم تیم خود مخالفت می‌کرد. مدیران باشگاه روسی که قصد تمدید قرارداد با سردار را داشتند، از تیم‌های خواهان سردار مبلغ زیادی را درخواست می‌کردند و خود به خود این پیشنهادات در همان مرحله اول رد می‌شد.

حالا که قرارداد آزمون با زنیت در پایان فصل به پایان می‌رسد، مدیران زنیت به تکاپو افتادند تا هرطور شده در همین ژانویه سردار را به فروش برسانند. اتفاقی که اگر رخ ندهد، کاملا به ضرر باشگاه زنیت خواهد بود چراکه سردار در تابستان و به صورت بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که خواست برود. در ماه‌های گذشته رسانه‌های خارجی از پیشنهاد تیم‌های مطرحی مثل میلان، رم، آتالانتا، سویا، لورکوزن و لیون به مهاجم تیم ملی خبر داده‌اند که در این بین پیشنهاد لیون از همه جدی‌تر بود و حتی مدیران این تیم با مسئولان زنیت هم مذاکراتی را انجام داده‌اند. شنیده‌های ما حاکی از آن است که تا چند وقت آینده و در همین نقل و انتقالات زمستانی، کار انتقال سردار به باشگاه لیون فرانسه نهایی خواهد شد و باید به زودی شاهد حضور آزمون در لیگ معتبر فرانسه باشیم.

لازم به ذکر است مدیران باشگاه زنیت تلاش می‌کنند، بعد از فروش سردار در ژانویه، توافقی با باشگاه فرانسوی انجام دهند تا به صورت قرضی سردار را تا پایان فصل در تیمشان داشته باشند و در تابستان سردار راهی فرانسه شود. موضوعی که معلوم نیست با موافقت مدیران لیون قرار بگیرد. آنطور که طی روزهای گذشته شنیدیم، با توجه به علاقه زیاد پیتر بوش سرمربی لیون به سبک بازی سردار و البته حضور در لیگ معتبری مثل فرانسه، سردار هم بسیار علاقه مند است تا این انتقال نهایی شود.

حتی در این خصوص شنیدیم، ستاره تیم ملی چند وقتی است که به دنبال تهیه یک خانه مناسب در فرانسه است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد یک انتقال جذاب برای یکی از بهترین‌های فوتبال ایران خواهیم بود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir