اولین واکنش اسکوچیچ به گروه ایران در جام جهانی 2022
سرمربی تیم ملی فوتبال، به گروه ایران در جام جهانی واکنش نشان داد

همگروهی ایران و آمریکا در 2022

با قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی، ایران در گروه B با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز، اسکاتلند و اوکراین هم گروه شد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به این قرعه گفت: من فکر می‌کنم قرعه ما می‌توانست بدتر از این هم باشد. این جام جهانی است و همه تیمهای شرکت‌کننده خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان کسب جام است ولی تیم ما هم به اندازه کافی خوب هست که با دیگران قادر به رقابت باشد. ما تلاشمان را برای صعود خواهیم کرد. من همیشه گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید بتوانیم برای اولین بار صعود کنیم.

وی افزود: من به مسائل سیاسی با آمریکا توجه نمی‌کنم، ما این مسئله را قبلا در بازی‌ای مثل دیدار باعراق نشان دادیم و توجهی به این مسائل نداریم. چیزهایی در بین دو کشور هست اما ما فقط به فوتبال فکر می‌کنیم. من قبلا هم گفتم که ما به چیزهای خارجی کاری نداریم و به عنوان سرمربی فقط باید به فوتبال فکر کنم.

اسکوچیچ ادامه داد: من دقیق آنالیز نکردم اما به نظرم می‌آید اسکاتلند و ولز هم فوتبالی شبیه به انگلیس و آمریکا داشته باشند در گروه ما. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد. انگلیس از دید من سخت‌ترین تیم است.

سرمربی تیم ملی افزود: اسکوچیچ در واکنش به سوالی مبنی بر هدر رفتن موقعیت طارمی مقابل پرتغال گفت؛ الان وقت صحبت درباره گذشته نیست و ما باید خودمان را به بهترین شکل آماده این مسابقات کنیم. تنها چیزی که من برایش دعا می‌کنم این است که در زمان برگزاری جام جهانی، تمام بازیکنانمان سلامت و صحیح و سالم باشند.

وی عنوان کرد: قرعه می‌توانست بدتر هم باشد. مثلا هم گروهی با اسپانیا و آلمان. اما همچنان کار ما دشوار خواهد بود و نمی‌شود در جام جهانی انتظار گروه ساده داشت. هر مسابقه در جام جهانی، ویژه خواهد بود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir