ذوب آهن
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام آرای انضباطی بازی ذوب آهن و استقلال، امیر قلعه نویی را یک جلسه محروم کرد.
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر که روز 21 شهریور در اصفهان برگزار شد تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی به شرح زیر آرا خود را صادر کرد.

1- امیر قلعه نویی –سرمربی استقلال به دلیل اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

2- کریم بوستانی –مربی استقلال به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراج وی نیز شد به یک جلسه محرومیت و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

3- محمد مهدی نظری –بازیکن تیم استقلال به دلیل تخلف رفتار زننده و غیر ورزشی به توبیخ کتبی و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

4- باشگاه استقلال تهران به دلیل اعتراض تماشاگران و شکستن و پرتاب صندلی به داخل زمین مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

5- سینا عشوری –بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل تخلف رفتار غیر ورزشی به 2 جلسه محرومیت و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

6- باشگاه ذوب آهن به دلیل تخلف تماشاگران و پرتاب بطری آب به داخل زمین به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

همچنین کمیته انضباطی از آندارنیک تیموریان بازیکن تیم استقلال به علت رفتار شایسته و خویشتن داری از وی تشکر و قدردانی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی:
کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد تبدیل شد
فتح‌الله‌زاده و دخترش+ عکس
تمرین جالب عابدزاده+ عکس
فرزندان مسی و نیمار کنار هم+ عکس
هنرنمایی مهدی رحمتی+ عکس