هم شوخ و هم جدی؛ یکی مثل ریکاردو ساپینتو در استقلال
بدون شک فصل پیش روی مسابقات لیگ برتر جذاب تر از بازی های فصل اخیر خواهد بود. چون این بار برای تصاحب جام پای مربیان خارجی هم در میان است

تمرینات استقلال با ریکاردو ساپینتو

در جایی که یحیی گل محمدی با پرسپولیس، امیر قلعه نویی با گل گهر و جواد نکونام با فولاد برای قهرمانی نقشه کشیده اند ریکاردو ساپینتو با تیم آبی، مورایس با تیم سپاهان و قربان بردیف هم با تیم تراکتور در اندیشه فتح هستند و این از سختکوشی آنها در تمرینات بدنسازی پیداست. در این میان ریکاردو ساپینتوی پرتغالی وضعیت متفاوتی نسبت به دیگر همتایان خود دارد.

به این خاطر که او تیم بدون شکست و قهرمان استقلال را تحویل گرفته است و برای رضایت تماشاگران تیم آبی باید قهرمانی فرهاد مجیدی را تکرار کند و اگر موفق شود در جام حذفی هم با آبی ها روی سکو برود که دیگر نورعلی نور خواهد شد و به مربی محبوب آبی ها تبدیل خواهد شد.


از تمرینات استقلال پیداست در این فرصت کم بازیکنان استقلال ریکاردو ساپینتوی آبی را پذیرفته اند و به خوبی با او ارتباط برقرار کرده اند. قطعا به این خاطر که این مربی پرتغالی در کنار جدیتی که در تمرینات دارد شوخ هم هست و به جایش تمرینات فان برای شاگردانش برنامه ریزی می کند تا به آنها ثابت کند فوتبال در کنار تلاش و جدیت برای رقابت در نهایت قهرمانی ورزشی است برای لذت بردن و از همه مهمتر رفاقت و دوستی هاست که  به تیم برای رسیدن به هدف کمک می کند.

ریکاردو ساپینتو به جا شوخ است و به جا جدی. او سخت کار می کند تا دومین قهرمانی متوالی آبی ها را رقم بزند؛ صرف نظر از سرنوشت مربی پرتغالی در استقلال باید گفت حضور چنین مربیانی لیگ برتر را جذاب تر می کند و این را به طور حتم در فصل جدید خواهیم دید.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com