فرهاد مجیدی
خیلی‌ها فکر می‌کردند سورپرایز مجیدی برای لحظه خداحافظی، رونمایی از عکس ناصرخان زیر پیراهنش باشد، به خصوص که پسرش آتیلا هم روی نیمکت مقابل نشسته بود.
سال ها پیش بود که فرهاد مجیدی هنگام شادی بعد از یکی از گل‌هایش برای الوصل پیراهن زرد این تیم را بالا زد و با به نمایش گذاشتن چهره یک شیخ عرب، جنجالی تاریخی را در فوتبال ایران به وجود آورد.

او شاید هرگز حدس نمی‌زد این رفتار تا چه اندازه برایش گران تمام شود، اما بعدتر که فرهاد به ایران برگشت و با انبوهی از طعنه و کنایه‌های ریز و درشت روبرو شد، اطرافیانش آستین‌ها را بالا زدند و یک قصه عجیب برای توجیه ماجرا ساختند؛ اینکه آن روز خاص مقارن با سالگرد تولد مالک الوصل بوده و همه بازیکنان قرار گذاشته بودند بعد از گلزنی تصویر او را به نمایش بگذارند!

بعدها اما مجیدی هرگز چنین رفتاری را تکرار نکرد، حتی وقتی ناصر حجازی به رحمت خدا رفت و فرهاد در نامه معروفش حسابی از اعتبار این اسطوره فقید استقلال مایه گرفت.

شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند سورپرایز مجیدی برای لحظه خداحافظی، رونمایی از عکس ناصرخان زیر پیراهنش باشد، به خصوص که پسرش آتیلا هم روی نیمکت مقابل نشسته بود.

مجیدی اما این کار را نکرد تا زیرپوش زردش هیچ مفهوم خاصی به همراه نداشته باشد. شاید آنچه مانع از نمایش تصویر حجازی در شام آخر مجیدی شد، حضور قلعه‌نویی لب خط بود؛ آنجا که شماره هفت احتمالا نمی‌خواست روز وداعش با چاشنی درگیری و دلخوری توام شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
ویدئو خداحافظی فرهاد مجیدی
اسامی داوران جام حذفی
اسلم دانک های زیبای NBA+ تصاویر
ازدواج فوتبالیست ایرانی در قطر
علی ضیاء و رحمتی در کنارهم+ عکس