قلعه‌نویی: دردآور است که بازی برده را واگذار کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید اعتراض هواداران تیمش به استقلالی‌ها طبیعی است و او این اعتراضات را خودجوش می‌داند.

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر ذوب آهن اصفهان، درباره این دیدار گفت: بازی خیلی زیبایی را از سوی دو تیم دیدیم. این تساوی برای هیچ‌یک از دو تیم خوب نبود و حیف بود این بازی با این کیفیت پیروز نداشته باشد.

وی افزود: متاسفانه 12 بازی است که ما از حریف جلو می‌افتیم ولی بازی را یا می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. این دردآور است که این همه بازی جلو باشید ولی بازی را واگذار کنید. من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم ولی باید بگویم که آنها تمرکز لازم را بعد از گل ندارند. ما می‌خواستیم با آوردن کریمی بازی را سرعت بدهیم که خیلی هم خوب کار کرد اما اسیر جوِ بازی شد. به نظرم مساوی برای این دیدار اصلاً خوب نبود.

قلعه‌نویی در پاسخ به پرسشی درباره اعتراض هواداران استقلال اظهار کرد: آنها حق دارند. من به آنها حق می‌دهم. نمی‌گویم این کار آنها از جایی خط می‌گیرد و کاملاً خودجوش است. همچنین ماجرای پلاکارد هم خودجوش بود. من به آنها در مجموع حق می‌دهم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد جاسم کرار در این دیدار گفت: کرار در حد خودش نبود. طبیعی هم بود، چرا که به لحاظ روحی - روانی و بدنی آماده نبود. می‌گویند او حق ندارد بازی کند و مدام هم محروم می‌شود. او هم انسان است و این مسائل بر روی او تأثیر می‌گذارد، با این‌حال در همین حد هم وجودش خوب بود.

وی در پایان و در برابر پرسشی درباره احکام کمیته انضباطی علیه خودش پاسخ داد: این را باید از کمیته انضباطی بپرسید. این همه حکم علیه من داده‌اند اما هیچکدامش مستند به گزارش نبوده است؛ مثلاً گفته‌اند که در بازی با پرسپولیس از محوطه فنی بیرون آمده‌ام. کاری نمی‌توان کرد و باید سوخت و ساخت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir