مظلومی: قول قهرمانی نمی‌دهم
پرویز مظلومی می‌گوید قول قهرمانی نمی‌دهم اما برنامه مشخصی برای سال اول، دوم و سوم حضورم در باشگاه ارائه کردم.

پرویز مظلومی با اشاره به اینکه آیا به هواداران استقلال قول قهرمانی می‌دهد یا خیر گفت: هیچ مربی‌ای نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. هنوز بازیکنی جذب نشده و شرایط باشگاه مشخص نیست بنابراین قول قهرمانی نمی‌دهم بنابراین برنامه مشخص و شفافی را ارائه کرده‌ام که کسب سهمیه آسیا، قرار گرفتن در میان سه تیم بالای جدول و نیم نگاهی به جام از جمله موارد آن است.

وی ادامه داد:‌ در سال دوم حتما باید جام بگیریم و به دنبال جام هستیم و در سال سوم دیگر گام را فراتر از کسب جام قرار می‌دهیم و باید به دنبال حضور موفق در آسیا باشیم. این برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت من است هرچند که هوادار و بازیکن، نتیجه می‌خواهند.

سرمربی استقلال با اشاره به لیست بازیکنان ورودی و خروجی این تیم در فصل پیش‌رو بیان کرد: جلسه‌ای را با کمیته نقل و انتقالات برگزار می‌کنیم تا تصمیم نهایی را بگیریم. ما باید ببینیم چه بازیکنانی را ابتدا می‌توانیم جذب کنیم تا پس از آن لیست خروجی را ارائه کنیم.

مظلومی در پاسخ به اینکه آیا رضا عنایتی در تیم استقلال ماندنی است یا خیر و نیز حضور جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و کرار جاسم در جمع آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: عنایتی بازیکن خوبی است و من به او علاقه دارم. ما ابتدا می‌بینیم که یک بازیکن در کار تیمی و برنامه تیمی‌ ما می‌گنجد یا خیر و با تمام احترام و حفظ شخصیت با او صحبت کرده و با هم کنار می‌آییم. من در کار تیمی با برادر خودم هم رودربایستی ندارم و به دنبال منافع تیم هستم.

وی افزود: رحمتی در برنامه‌های من قرار دارد. ما نمی‌توانیم همزمان آندرانیک تیموریان و جواد نکونام را جذب کنیم. امید ابراهیمی هافبک جوانی است که من نمی‌توانم او را نادیده بگیرم. علاوه بر این کرار با باشگاه قرارداد دارد و باید بیاید طبق ضوابط با یکدیگر به مذاکره بنشینیم.

سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه باید هواداران و پیشکسوتان به تیم کمک کنند و نیازمند پشتوانه آن‌ها هستیم گفت: باید استقلال بزرگ را دوباره به وجود آوریم. من به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم و نیازمند حمایت هواداران و فدراسیون هستم.

مظلومی ادامه داد: چند روزی است حکم گرفته‌ام و لطف مردم شامل حال و کمک حال من بوده است. به جرات می‌گویم که شبانه‌روز در حال کار هستیم تا تیمی ایده‌آل ببندیم. در سال 89 که به باشگاه آمدم فرصت سه ساله می‌خواستم اما دو سال بیشتر در باشگاه نبودم و نتایج ضعیفی هم به دست نیاوردم و کارنامه قابل قبولی داشتم. کسب سهمیه آسیا، قهرمانی جام حذفی و بردن دربی‌ها از جمله این موارد است.

وی درباره مدت قراردادش با باشگاه استقلال نیز عنوان کرد: هیچ قراردادی بسته نشده و مسئله مالی و چیز دیگری نیز مطرح نبوده است. همچون گذشته از من خواستند که به استقلال بیایم و من نیز به همین خاطر برای کمک به باشگاه آمدم.

سرمربی استقلال همچنین در پاسخ به اینکه لیست گزینه‌های سرمربیگری استقلال به گونه‌ای بود که از همان ابتدا نیز مشخص بود مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شود اظهار کرد: ابتدا با منصوریان صحبت کردند. اگر نفت موافقت می‌کرد او الان سرمربی استقلال بود و سال 89 نیز اتفاقی مشابه در این زمینه رخ داد. آن‌ها ابتدا سراغ مربیان دیگری رفتند و چون به توافق نرسیدند به دنبال من آمدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir