پرویز مظلومی: برای مجیدی سوء‌تفاهم ایجاد شده بود
پرویز مظلومی می‌گوید برای فرزاد مجیدی سوء‌تفاهمی ایجاد شد و این سوء‌تفاهم پس از صحبت‌ با وی حل شده است.

پرویز مظلومی پس از جلسه‌اش با منصور پورحیدری در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره سیدجلال حسینی و این که آیا واقعا استقلالی‌ها به دنبال جذب سیدجلال حسینی هستند، گفت: رسما اعلام نکرده‌ام که سیدجلال حسینی را می‌خواهم. این یک صحبت عادی بین هواداران بود و من هر وقت به شما خبرنگاران این مسئله را اعلام کنم رسمیت دارد.

وی درباره فرزاد مجیدی و این که آیا قرار است وی به کادرفنی استقلال برگردد، عنوان کرد: برای مجیدی سوء‌تفاهم پیش آمده بود که با هم صحبت کردیم و برطرف شد. من به دنبال استفاده از نیروهای جوان در کادرفنی‌ام هستم و قرار است مجیدی هم به کادر ما اضافه شود. برای مجیدی بین بحث آنالیزوری و مربیگری استقلال سوء‌تفاهم بود که به او گفتم هیچ فرقی بین اعضای کادرفنی وجود ندارد و همه باید کار کنیم. از همه اعضای کادرفنی کار می‌کشم و مهم‌تر از همه چیز، استقلال است.

سرمربی استقلال درباره صادقی و عنایتی گفت: درباره صادقی باید بگویم که در وزارت ورزش حضور داشتم و نتوانستم به قرارم با صادقی برسم اما به موقع با او جلسه می‌گذاریم و صحبت‌هایمان را می‌کنیم. درباره عنایتی هم نگران نباشید. به زودی تصمیم‌مان را می‌گیریم. به هر حال الان کمی سرمان شلوغ است و به همین دلیل نتوانستیم به برخی کارها برسیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir