معمای جدا نشدن صادقی از استقلال
امیرحسین صادقی در حالی که در لیست مازاد استقلال قرار دارد اما همچنان از این تیم جدا نشده است.

پرویز مظلومی در حالی از شفاف صحبت کردن درباره وضعیت امیرحسین صادقی خودداری می‌کند که این بازیکن در لیست مازاد وی قرار داشته است. از چند روز گذشته جوی رسانه‌ای ایجاد شده که در آن گفته شده امیرحسین صادقی قرار است در استقلال بماند. این مدافع که سابقه 12 سال حضور در استقلال را دارد، فصل گذشته چند بار هم بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را بر بازو بست اما کیفیت پایین او در فصل گذشته چیزی نبود که از چشم هواداران دور بماند و این مسئله حتی انتقادات قلعه‌نویی را نیز در پی داشت.

سرمربی فصل قبل آبی‌ها به این نکته چند بار اشاره کرد که صادقی مصدومیتش را از استقلال پنهان کرده بوده و با این تیم قرارداد بسته است. شاید بد نباشد امیرحسین صادقی و میلاد سلیمان فلاح دو بازیکنی که فصل گذشته در استقلال کم فروغ بودند، خودشان برای جدایی از استقلال پیش‌قدم شوند. شرایط فعلی که برای این دو بازیکن و خصوصا امیرحسین صادقی ایجاد شده، قطعا زیبنده او که تجربه بازی در جام جهانی را هم دارد نیست.

استقلالی‌ها مستقیم و غیر مستقیم گفته‌اند او را نمی‌خواهند و حتی نامه قرار داشتن این بازیکن در لیست مازاد را هم خود این مدافع در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد. شاید بهتر باشد این مدافع ملی‌پوش بزرگی‌اش را حفظ کند و امسال از استقلال برود تا شاید چرخش ایام به شکلی شود که او بتواند بازهم در سال آینده یا سال‌های بعد به استقلال برگردد اما حقیقت این است که استقلال این فصل به او نیاز ندارد و بهتر است به صورت حرفه‌ای با این موضوع کنار بیاید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir