مظلومی: در دو، سه نقطه از ترکیب استقلال تردید دارم
پرویز مظلومی می گوید روی دو، سه نقطه از ترکیب تیمش دچار تردید است.

پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بدن بازیکنان استقلال در این دیدار در شرایط بهتری از سه دیدار قبلی بود. ما در بین دو نیمه هم تیم را کاملا جوان کردیم. من در حال حاضر در مورد دو، سه تا جایگاه در ترکیب تیمم هنوز شک دارم و به دنبال انتخاب نفر برای آن نقاط هستم. در حال حاضر هم بدن بازیکنان استقلال در شرایط خوبی است و 70 – 90 درصد بدن بازیکنان ما رها شده و به شادابی خوبی رسیده ایم. تنها مشکل فعلی ما آسیب دیده های ما هستند. از جمله حیدری و فخرالدینی که امیدواریم هرچه سریعتر به ما اضافه شوند. بازیکن کروات مدنظرمان هم شنبه می آید و با توجه به اینکه در حال بازی کردن است، احتمالا سریعتر می تواند به جمع ما اضافه شود.

وی درباره لیست تیمش اضافه کرد: ما در حال حاضر دو جای خالی در لیست مان داریم. او با رد شایعه قهرش از تمرین روز گذشته استقلال اظهار کرد: برای چه باید قهر کنم؟ نیامده بروم قهر کنم؟(با خنده) من باید تمرین را ترک می کردم تا به یک جلسه برسم و تمرین را به دستیارانم سپردم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت کریمی گفت: راجع به یک بازیکن صحبت نمی کنم. ان شاءالله تا دوشنبه تکلیف همه بازیکنان مشخص می شود.

وی اضافه کرد: ما تلاش می کنیم تا هفته سوم تیممان کامل شود و بازیکنان خارجی هم با سایر تیم هماهنگ شوند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مشکلات مالی دارد، بیان کرد: ما یک سری مشکل در بحث خصوصی سازی داریم وگرنه آقای سبک دست تا الان هم با ما به خوبی همکاری داشته و از او تشکر می کنم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir