جهانیان سخنگوی هیات مدیره استقلال شد
مدیرعامل استقلال می‌گوید جهانیان به عنوان سخنگو هیات مدیره انتخاب شد.

بهرام افشارزاده درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: روز گذشته جلسه بسیار مفیدی را با دیگر اعضا برگزار کردیم. در این جلسه بحث ابتدایی در مورد برنامه‌ریزی یک ساله برای سیستم اداری و مالی باشگاه استقلال بود که در نهایت مصوبه ای در این موضوع به ثبت رسید. پس از آن با رای اعضای هیات مدیره جهانیان به عنوان سخنگو انتخاب شد که مجددا این سمت را به وی تبریک گفته و برای او آروزی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: بحث بعدی اعضا هیات مدیره برنامه ریزی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی در طی فصل پیش رو بود که در این موضوع نیز به نتایج بسیار خوبی رسیدیم و برنامه ای جامع برای حل این موضوع تدوین شد و به تایید تمامی اعضا رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال روزهای دوشنبه جلسات هفتگی خود را برگزار می کنند، بیان کرد: مقرر شد در جلسه هفته آینده در خدمت آقای صادق پور باشیم تا گزارشی کامل از عملکرد آکادمی استقلال به استماع اعضای هیات مدیره برسد. اعضای هیات مدیره استقلال توجه خاصی به فوتبال پایه و پشتوانه سازی برای استقلال دارند و تلاش همگی اعضا بر این است که با توجه به این امر پشتوانه سازی لازم برای باشگاه استقلال صورت گیرد. در این جلسه تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir