مظلومی: استقلال مثل بارسلونا با دروازه‌بانان برخورد نمی کند
پرویز مظلومی می‌گوید قرار نیست تیمش مثل بارسلونا با دروازه‌بانان برخورد کند.

پرویز مظلومی در نشست بعد از پیروزی پنج بر صفر تیمش برابر شهرداری سمنان گفت: به سمنانی‌ها بابت بازی خوبشان تبریک می‌گویم. ما با یک گل اختلاف نیمه اول را بردیم و تلاش کردیم روی نقاط ضعف آنها کار کنیم. به تیم خودم و آنها خسته نباشید می‌گویم. سعی ما این بود که دفاع حریف را باز کنیم. هدف ما رسیدن به مرحله بعدی بود که به آن رسیدیم.

او درباره زمان بندی لیگ برتر و بازی تیمش با گسترش فولاد گفت: ما قرار بود با نفت بازی کنیم و موافقت کردیم تا به دلیل بازی های ملی، بازی‌ها به عقب بیافتد ولی همکاری نمی‌شود. برای ما سی‌ام و دوم بازی گذاشته‌اند و فرصت ریکاوری برای ما نگذاشته‌اند. ما چطور بازی کنیم؟ تقاضا داریم که وقتی همکاری می‌کنیم، به شرایط ما هم توجه شود. از آن طرف هم بعد از بازی با راه آهن تعطیلی زیادی داریم و می‌توانیم آن بازی را هم عقب بیاندازند تا حداقل ریکاوری کنند. ملی پوشان در این شرایط ممکن است آسیب ببینند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مشابه کاری که بارسلونا(Barcelona) کرد، طالب لو در جام حذفی و رحمتی در لیگ برتر برای استقلال به میدان برود، عنوان کرد: ما هروقت نیاز داشته باشیم از بازیکن استفاده می‌کنیم. امروز می‌خواستیم کمی به ملی‌پوشان هم استراحت بدهیم. من دنبال یک در میان کردن بازی دروازه‌بان‌ها نیستم. امروز تصمیم گرفتیم از وجود وحید طالب لو استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که خستگی ملی‌پوشانش را پیش از مصاف با گسترش فولاد چطور جبران می‌کند گفت: در دو سه روز پیش رویمان از بازیکنان کار می‌کشیم تا خستگی‌شان بیرون برود.

مظلومی در پایان با اشاره به زمان بد دیدار تیمش و راه آهن گفت: قصدمان این است که برای بازی با راه‌آهن نامه‌ای به سازمان لیگ بزنیم. خواهشمندیم روی آن بازی بیشتر مطالعه کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir