مظلومی: به سه امتیاز بازی با گسترش فولاد نیاز داشتیم
پرویز مظلومی می‌گوید تیمش به سه امتیاز بازی برابر گسترش فولاد نیاز داشت که به آن رسید.

پرویز مظلومی در نشست بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد گفت: دیداری بود که سه امتیازش را لازم داشتیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم. ما می دانستیم که حریف‌مان قدرتمند است و بازیکنان سرعتی خوبی دارد و هدف ما این بود که فضا را از آنها بگیریم. در دقایقی اشتباهاتی داشتیم و بیش از حد عقب نشینی کردیم.

وی افزود: گسترشی‌ها در ضد حمله خیلی خطرناک بودند و اگر عقب بازی می کردیم دلیلش همین مسئله بود. ما در ضد حملات خیلی خوب بودیم و اگر دقت می کردیم یکی، دو گل دیگر می زدیم. بازی خوبی را ارائه دادیم و فکر می کنم همه از بازی لذت بردند.

او افزود: همانطور که گفتم گسترش فولاد تیم بسیار خوبی است و نمی‌شد که ما 90 دقیقه کاملا بازی را در اختیار می‌گرفتیم. ما تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته بودیم. ما در این دیدار چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و ملی پوشانمان هم فقط ریکاوری کردند. در هر صورت ما دنبال برد بودیم که خدا را شکر به آن رسیدیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا تماشاگران از این بازی استقبالی نکردند، بیان کرد: شاید دور بودن ورزشگاه موثر بوده است. من فکر می‌کنم که یک مقدار تماشاگران ما توقعشان بالاتر رفته است. البته الان تماشاگران استقلال بیشتر شده است. تماشاگر توقع دارد بازی زیبا تیمش ارائه دهد و اگر این اتفاق بیفتد آنها به استادیوم می‌آیند و خود ما به دنبال همین هستیم تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش کمی دفاعی بازی کرد، عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم سراسیمه حمله کنیم. ما می‌خواستیم حریف به جلو بیاید و در این حالت گوش‌های استقلال کمتر فرصت جلو رفتن پیدا می‌کردند. ما تلاش کردیم تا حریف اشتباه کند تا به گل برسیم. اساساً اشتباهات باعث می‌شود یک تیم پیروز شود. ما بدشانسی آوردیم که دو تعویض‌مان اجباری شد. 'مگویان' و کریمی به دلیل مصدومیت تعویض شدند و در حالی که می‌خواستیم 'پروپیچ' را به میدان بفرستیم به دلیل مصدومیت دو بازیکنمان نشد که او و کسانی مثل برهانی بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل ضعف خسرو حیدری او را تعویض کرده است، بیان کرد: خیر، ما شش روز دیگر باید با نفت یک بازی سنگین کنیم و تلاش‌مان این بود به برخی بازیکنان استراحت بدهیم.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره کری خوانی جدید میان استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها و اینکه آیا استقلال 8 گل زده و یا اینکه 6 گل دیگر خورده است، گفت: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم. من دنبال هدایت تیم خودم هستم.

وی در پایان بار دیگر با دفاع از عملکرد خسرو حیدری و بازیکنانش اضافه کرد: ما باید کیفیت خود را بالاتر ببریم. خسرو حیدری تلاش خودش را کرد. ما می‌دانستیم گسترش فولاد به دنبال انداختن توپ پشت مدافعان ماست و به همین خاطر خسرو حیدری را مامور جمع کردن این توپ‌ها کرده بودیم. استقلال جوانتر شده و به دنبال بازی روان هست. ما به دنبال حفظ خودمان در بالای جدول هستیم. همه تیم‌ها مشکلاتی دارند و نمی‌شود که مدام لیگ تعطیل شود. وقتی چند بار بدنسازی کنید، بازیکن دلسرد می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.i