مظلومی: بازیکنانم استرس داشتند
پرویز مظلومی می‌گوید سه شکست گذشته به نفت تهران باعث ایجاد استرس در بازیکنان استقلال شده بود.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نفت تهران درباره این دیدار گفت: بازی نفس گیری را دیدیم. ما در سه بازی گذشته برابر نفت شکست خورده بودیم و این باعث شد کمی تیم ما استرس داشته باشد و همچنین کیفیت کار را در نیمه اول پایین آورد ولی با صحبت های ما در بین دو نیمه، بازیکنان توانستند به برتری برسند.

او افزود: من متاسفم که بعد از گل دوم بازیکنان ما کمی عقب رفتند و احساسی بازی کردند. متاسفانه خیلی عقب رفتیم و به نفت فرصت دادیم تا 20 دقیقه آخر بازی فشار بیاورد. تعویض های ما برای کنترل بازی بود. به نفتی‌ها بابت دوندگیشان تبریک می‌گویم. چیزی از ارزش های تیم آقای منصوریان با این شکست کم نشد.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد 'پروپیچ' بیان کرد: ما پروپیچ را آوردیم تا در حمله قوی‌تر باشیم و از ضربات سر این بازیکن استفاده کنیم اما متاسفانه آنچه را که می خواستیم عمل نکرد و از عملکردش راضی نیستم.

مظلومی درباره قضاوت داور مسابقه هم گفت: در مورد داوری هم باید بگویم که او کار خودش را کرد. من بیشتر روی کرنر و تمارض بازیکن حریف اعتراض داشتم. به نظرم بهتر بود می گذاشت تا ما کرنر را بزنیم. من عادت به اعتراض به داوری ندارم و اگر باعث ناراحتی او شده‌ام عذر می‌خواهم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت 'ریوالدو'، عدم حضور برهانی و کریمی در لیست 18 نفره تیمش در این دیدار نیز گفت: ریوالدو در حال تمرین است و کمیته انضباطی‌اش تشکیل نشده است. کنار تیم است و اگر آماده شود استفاده می کنیم. در مورد برهانی هم بگویم که نیاز نبود در لیست باشد. او بازیکن بزرگی است و تشخیص من بود که بازی نکند. درباره کریمی هم باید بگویم که از دیروز تمرینات نرمش را به دلیل مصدومیت آغاز کرده و اگر امروز بود خیلی می توانست به ما کمک کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir