مظلومی: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم
پرویز مظلومی می‌گوید تیمش بازی آسانی برابر همنام خوزستانی‌ ندارد.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم. آنها تیم خوبی هستند که از کادرفنی خوبی نیز بهره می‌برند.

او افزود: انگیزه ما بسیار بالاست. ما احساس خطر کردیم تا نکند صدر را از دست بدهیم و به همین دلیل تلاش کردیم تا خودمان را آماده کنیم. البته فاصله بازی‌ها اندک است و نمی‌شود کار تاکتیکی زیادی انجام داد. به هرحال این برنامه ریخته شده و ما تابع نظر سازمان لیگ هستیم. ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بدون بازیکن آسیب‌دیده به میدان بعدی برسیم و صدر جدول را هم حفظ کنیم. احترام زیادی برای همنام خوزستانی داریم و امیدوارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست تعاملی بین مربیان تیم ملی و باشگاه‌ها صورت بگیرد، عنوان کرد: من از خدایم است که جلسه‌ای برگزار شود. قول‌هایی هم داده شده ولی انجام نشده است. ما در تیم‌هایی مربیگری می‌کنیم که باید پاسخگوی هوادارانش باشیم و هیچ بهانه‌ای را آنها قبول نمی‌کنند. فکر می‌کنم در این زمینه مربیان و باشگاه‌ها و حتی تیم ملی متضرر می‌شوند. این وضعیت باعث فرسودگی و آسیب دیدگی ملی پوشان می‌شود. می‌گویند ما قبلا برنامه را دادیم ولی نمی‌شود که ما مدام اعتراض کنیم تا اصلاح شود. برنامه خوب باشد کسی اعتراض نمی‌کند. کدام تیم بعد از تعطیلات خوب بازی کرد؟ تیم‌ها وقتی از مسابقه دور می‌شوند، دچار مشکل می‌شوند. باشگاه‌ها ویترین فوتبال مملکت ما هستند. انتظار داریم در کنار منافع تیم ملی به منافع باشگاه‌ها هم توجه شود. این را هم بگویم که متاسفانه گاهی اوقات از این حر‌ف‌های ما برداشت مخالفت با تیم ملی می‌شود که صحیح نیست. ان‌شاءالله کی‌روش(Carlos Queiroz) هم‌سطح به ما نگاه کند و از بالا ما را نبیند. درد دل ما را هم گوش کنند تا مشکلات را درک کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره قضاوت جهانبازی گفت: ما مشکلی با او نداریم ولی یک سری سوءتفاهم‌ها ایجاد شد. او مصاحبه‌ای کرده بود و گفته بود که داوری‌ها به سود استقلال بوده است. وقتی این حرف را می‌زند، طبیعی است که ما هم موضع بگیریم. او طبق قوانین نمی‌توانست مصاحبه کند. به هرحال برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که صحت دارد کرار(Karrar Jassim) می‌خواهد از استقلال جدا شود، گفت: نه، امروز و فردا مشکل او حل می‌شود. مسکن برای او تهیه شده است و امروز به او خانه تحویل داده می شود. مشکلات حل شود، او با آرامش می‌تواند به تمرینات اضافه شود.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش در مصاف با استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را داریم. کریمی سه جلسه است که تمرین می‌کند و اسماعیلی هم یک جلسه است که با ما تمرین می کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد 'پروپیچ' از تیمش می‌رود و میداوودی به استقلال می آید گفت: این‌ها همه شایعه است و هیچ تصمیمی تا الان گرفته نشده است و نظر من نیست.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال گل‌های شبیه به هم می خورد، گفت: ما در حال تمرین هستیم. متاسفانه فرصت کم است. کلا از بازی با پدیده تا الان دو جلسه تمرین کرده‌ایم. ما مدافعان خوبی داریم و باید روی ساختار دفاعی کار کنیم. من فوتبال تهاجمی را دوست دارم و این مسئله تبعات دارد. بهترین خط حمله را داریم. هواداران دنبال فوتبال تهاجمی هستند و این فوتبال تبعات دارد. ما باید کار کنیم تا مشکلات برطرف شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir