مظلومی: آنچه انتظار داشتیم محقق نشد
پرویز مظلومی می‌گوید آنچه انتظار داشته در بازی مقابل همنام خوزستانی محقق نشده است.

به نقل از سیمرغ، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان، درباره این دیدار گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. نیمه اول اصلا خوب نبودیم و آنچه انتظار داشتیم محقق نشد. با وجود اینکه گل خوردیم ولی زود به بازی برگشتیم.

او افزود: در نیمه دوم تقریبا هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و چند فرصت خوب را هم از دست دادیم. اصلا از نتیجه راضی نیستم و باید قدر این امتیازات را بدانیم. فشردگی‌ای که بازی ها دارد، ما را مجبور می‌کند تغییراتی را در ترکیب داشته باشیم. مصدومیت حیدری قبل از بازی برای ما مشکل ایجاد کرد. ما روی ارسال های او حساب کرده بودیم ولی متاسفانه او را از دست دادیم. البته فخرالدینی به جای او خیلی خوب بازی کرد.

وی درباره عملکرد خط دفاعی و خط حمله‌اش در این دیدار گفت: استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کرد و من اعتقاد دارم که در دفاع خوب بودیم. متاسفانه ما دو سه بازی است که خوب کار نمی کنیم و امیدوارم در بازی های بعدی موفق تر باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل مشکلات تیمش چیست، گفت: دور بودن از بازی ها و تعطیلی لیگ کیفیت را پایین می آورد. با اینکه تیم ما صدر جدول است، امروز استقبال زیادی از بازی نشد و یکی از دلایلش را وسط هفته بودن بازی می‌دانم. به هرحال دلیل اصلی وضعیت فعلی را فشردگی لیگ می‌دانم. تغییرات زیاد خواسته من نیست ولی مجبوریم این کار را بکنیم.

وی درباره عملکرد کرار(Karrar Jassim) در این دیدار بیان کرد: از عملکرد او راضی نیستم. تمرینات خوبی کرده بود ولی توقعی که از او داشتیم را نتوانست عملی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir