مظلومی: هواداران پرسپولیس از مساوی راضی هستند
پرویز مظلومی معتقد است هواداران پرسپولیس از کسب تساوی مقابل استقلال راضی هستند.

به نقل از سیمرغ، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، اظهار کرد: متاسفانه زمانی که باید توپ را به کنار زمین می‌بردیم و وقت را نگه می‌داشتیم بازیکن ما کم‌تجربگی کرد و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به اینکه در این دیدار تا حد زیادی عقب کشیدیم، اظهار کرد: آنها نیروهای تهاجمی خود را روانه زمین کردند و چهار دقیقه وقت اضافه به شش دقیقه تبدیل شد تا در ثانیه‌های آخر گل بخوریم. هر چند با جان و دل بازی کردیم اما متاسفانه یکی از بازیکنان‌مان کم‌تجربگی کرد و گل را دریافت کردیم.

مظلومی ادامه داد: تیم حریف به بازی مستقیم روی آورده بود و هافبک‌های میانی ما از جریان بازی خارج شده بودند. ما به دنبال این بودیم که مدافعان سرزن را به زمین بیاوریم چرا که میانه زمین را از دست داده بودیم هر چند دو بازیکن سرعتی را به بازی آوردیم اما نتوانستیم از باز بودن دفاع پرسپولیس استفاده کنیم تا به آنها گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه در مجموع هر دو تیم در این دیدار صاحب موقعیت بودند، گفت: هواداران پرسپولیس از کسب تساوی مقابل استقلال راضی هستند. بازی خوب و جوانمردانه‌ای بودند. وی درباره داوری نیز خاطرنشان کرد: ترکی کار خودش را در این دیدار انجام داد و به او خسته‌نباشید می‌گویم.

پرویز مظلومی همچنین در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی جانداری را از سوی دو تیم دیدیم. گل خوردن در ثانیه های آخر فشار زیادی با خود دارد. ما در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم ولی وسط زمین را به حریف دادیم و یکی دو موقعیت هم داشتند و ما هم یکی دو موقعیت داشتیم. نیمه دوم زود به گل رسیدیم و ما در استرس گل خوردن زود عقب نشینی کردیم و فرصت دادیم تا حریف حمله کند. این مسئله طبیعی بود و ما هم تلاش کردیم وسط زمین را بگیریم و موفق هم شدیم ولی بعد از اینکه پرسپولیس به بازی بلند روی آورد هافبک‌های ما از بازی خارج شدند و روی توپ سوم برنامه ریزی کردند که در نهایت به هدفشان هم رسیدند. به دو تیم بابت این بازی تبریک می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال به وعده هایی که مظلومی در نشست خبری قبل از بازی داشته عمل نکرده است، بیان کرد: ما همه کار برای مهار حریف کردیم. دفاع ما خیلی عقب کشیده بود. ما می توانستیم با توجه به داشته هایی که داشتیم ببریم. ما می توانستیم با توجه به باز بودن دفاع پرسپولیس به گل برسیم. در نیمه دوم ما 51 دقیقه بازی کردیم. این در حالی بود که 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود. بعد از بازی هم دیدیم خیلی سریع سوت را زدند. در کل داور قضاوت خوبی در این دیدار داشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش برای مساوی آمده بود، عنوان کرد: من اصلا دوست نداشتم مساوی شود. تغییراتی که دادیم جواب نداد وگرنه به دنبال حمله کردن بودیم. گفتم که پرسپولیس با توپ های بلند سعی کرد هافبک ها را از بازی خارج کند. اگر خسرو حیدری مصدوم نبود بیشتر می توانست به ما کمک کند. هدف ما دفاع کردن نبود. بعد از گل احساسات بر منطقمان غلبه کرد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به 100 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی بیان کرد: در بازی های قبلی استقلال و پرسپولیس کمتر از این تعداد می آمدند و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و تماشاگران بیشتر به ورزشگاه بیایند. خدا را شکر می کنم و مطمئنم این استقبال بخاطر نوع بازی کردن دو تیم بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir