کرار جاسم در عراق چه می‌کند؟
اخراج از استقلال نه تنها باعث ناراحتی کرار جاسم نشده بلکه او را هم خوشحال کرده و انگار به هدفی که می‌خواسته رسیده است.

کرار جاسم(Karrar Jassim) بعد از حاشیه‌های زیادی که درست کرد به نظر می‌رسد با استقلال به پایان راه رسیده است، با این حال هنوز وضعیت او با این تیم ایرانی در هاله‌ای از ابهام است، چرا که در بعضی از مصاحبه‌های خود تاکید کرده که هنوز بازیکن استقلال است و از طرف دیگر هم بعضی از آبی پوشان هم بی‌تمایل به بازگشت این هافبک جنجالی عراقی نیستند.

کرار الان در عراق به سر می‌برد و اخراج شدن از باشگاه استقلال باعث نشده که او ناراحت شود و یا برای بازگشت به آبی پوشان تهرانی خود را به آب و آتش بزند. او حتی حاضر نشده در این مدتی که از استقلال رفته به ایران برگردد و از خود دفاع کند.

نه تنها اخراج از استقلال این هافبک جنجالی عراقی را ناراحت نکرده بلکه به نظر می رسد که او را بسیار خوشحال هم کرده است و انگار به هدفی که می خواسته رسیده است.

'سایت المدی' عراق درباره حال و هوای این‌ روز‌های کرار نوشت: کرار جاسم، ستاره عراقی که در باشگاه استقلال بازی می کند این روز‌ها در یکی از هتل‌های گران قیمت در عراق به سر می‌برد و در حال مذاکره با چند باشگاه بغدادی و کردستانی است اما او رقم های بسیار بالایی را پیشنهاد می دهد.

باشگاه پلیس عراق یکی از مشتریان جدی کرار بود اما سران این باشگاه عراقی پیشنهاد مالی این هافبک ملی‌پوش را بسیار بالا دانستند و در نهایت هم حاضر نشدند که او را جذب کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir