مظلومی: بعضی باشگاه‌ها با ما همکاری نکردند
پرویز مظلومی می‌گوید هواداران بدانند که ما تلاش خود را کردیم و همکاری لازم با ما از سوی برخی باشگاه‌ها صورت نگرفته است.

پرویز مظلومی پیش از آغاز تمرین روز دوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران گفت: سه، چهار روز است که تمرین‌هایمان را در دو نوبت برگزار می‌کنیم و شروع کارمان روی مسائل بدنی است. در حال حاضر دو، سه بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌شود به شرایط بازی برسند و سه بازیکن هم در تیم امید داریم که در کنار ما نیستند. ما تلاش می‌کنیم تا روند صعودی خود را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: در حال حاضر دو بازیکن‌مان را یعنی کرار(Karrar Jassim) و ریوالدو(Rivaldo) را از دست داده‌ایم و به دنبال جذب یک هافبک بازیساز هستیم. هواداران بدانند که ما تلاش خود را کردیم و همکاری لازم با ما از سوی برخی باشگاه‌ها صورت نگرفته است. در حال حاضر تنها مومنی را جذب کرده‌ایم و تلاش داریم بازیکنان دیگری را هم به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره آندرانیک تیموریان گفت: آندو بازیکن ماست یعنی استقلالی است و ما مشکلی با او نداریم. اگر مشکلی نباشد، ما از حضور او استقبال می‌کنیم. او بازیکن بسیار متعصبی به استقلال است. البته ما بازیکنان دیگری را هم در نظر داشتیم مثل رحمانی و شجاعیان که نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تیمش به دنبال جذب رسول نویدکیا است تصریح کرد:‌ دوست داریم این بازیکن به جمع ما اضافه شود. امیدوارم مسئولان سپاهان اجازه دهند این بازیکن به ما ملحق شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ماهان بغدادی گفت: این بازیکن در حال حاضر با ما تمرین می‌کند ولی باید بازی او را ببینیم تا بتوانیم درباره او نظر قطعی دهیم.

مظلومی درباره مسعود شجاعی گفت: ما صحبتی با این بازیکن نداشته‌ایم. البته شجاعی بازیکن خیلی خوبی است. گزینه‌های زیادی داریم که می‌خواهیم آن‌ها را جذب کنیم. قرار بود تا امروز هم به من درباره یکی از این بازیکنان خبری داده شود که هنوز مذاکرات ما با آن بازیکن باز است. در حال حاضر فرصت را از دست می‌دهیم و اگر نتوانیم بازیکن داخلی بگیریم، به دنبال گزینه‌های خارجی می‌رویم.

او در پاسخ به سوالی درباره مسئول نقل و انتقالات استقلال و اینکه گفته می‌شود نظری جویباری از استقلال قهر کرده است، گفت: آقای نظری قهر نکرده‌اند. ایشان با توجه به مشغله‌ای که داشتند استعفا دادند. البته از آقای نظری و امیری بابت بستن استقلال در ابتدای فصل تشکر می‌کنم. آن‌ها تیم بسیار خوبی را بستند. الان آقای توفیقی این کارها را انجام می‌دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا توفیقی می‌تواند تیم خوبی را ببندد، گفت: باید به ایشان فرصت دهیم تا ببینیم چه می‌شود. مظلومی در پاسخ به این سوال که اگر توفیقی نتواند تیم خوبی را ببندد آیا به خودش لطمه می‌خورد یا نه گفت: به من لطمه نمی‌خورد بلکه به باشگاه استقلال لطمه می‌خورد. در نیم فصل دوم ما چندین فینال پیش‌رو داریم. با زحمت فراوان در صدر جدول قرار داریم و باید بتوانیم این وضعیت را حفظ کنیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استقلال با توجه به اینکه تنها 8 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده فرصت را از دست نمی‌دهد، گفت: به هر حال ما باید در این 8 روز تلاش خود را بکنیم. من هر روز با توفیقی در ارتباطم و ایشان به من می‌گوید که در تلاش است.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره رضا احدی پیشکسوت استقلال گفت: واقعا برای شرایط او متاسفم. وقتی که شنیدم بستری شده به بیمارستان رفتم. ما متاسفانه تا پیشکسوتان‌مان هستند به آن‌ها توجه نداریم. وقتی که به بستر بیماری افتادند به فکرشان می‌افتیم. پیشکسوتان ما ارزشمند هستند و متاسفانه به آن‌ها کم‌توجهی می‌شود. آرزوی شفای او را از خدا دارم و از مردم می‌خواهم برای او دعا کنند.

پرویز مظلومی در توضیحات تکمیلی گفت: همانطور که گفته بودم ما در نقل و انتقالات ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل از آقایان امیری و نظری جویباری تشکر می‌کنم. همچنین از آقای توفیقی و دیگر مسئولان باشگاه هم تشکر می کنم که تلاش زیادی را برای موفقیت استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل انجام می دهند.

او افزود: اگر تا الان شرایط برای حضور بازبکنان مد نظر ما در نیم فصل فراهم نشده به این دلیل است که باشگاه ها آنها را آزاد نکرده اند وگرنه مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند و من از این بابت از آنها متشکرم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. امیدوارم باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم ها حضور دارند وقتی می‌بینند یک بازیکن تمایل دارد از جمع آنها جدا شود و به ما بپیوندد، شرایط را فراهم کنند تا آن بازیکن به استقلال بیاید.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من بار دیگر لازم می‌بینم که تاکید کنم گلایه و انتقادی از مسئولان نقل و انتقالات و آقای توفیقی ندارم چون آنها همه تلاش خود را انجام می‌دهند و صحبت من به باشگاه هایی است که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم‌ها حضور دارند و امیدوارم همکاری لازم را با ما داشته باشند. من امیدوارم که از صحبت‌های من سوءبرداشتی نسبت به باشگاه استقلال و مسئولانش ایجاد نشود چرا که منظور من به آنها نبود و من معتقدم مسئولان باشگاه همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می دهند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir