مظلومی: 7 بازی سخت در سال 95 داریم
پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در سال 95 که هفت بازی سخت داریم کار خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همانند دور رفت که دیدارهای سخت خود را بهتر برگزار کردیم روند خود را حفظ کنیم.

پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر راه آهن گفت: با توجه به داشته‌ها و با وجود اینکه محروم و مصدوم زیادی داشتیم، با تیمی ناقص تلاش زیادی انجام دادیم و خوشبختانه سه امتیازی را گرفتیم که در شرایط فعلی به آن نیاز مبرم داشتیم.

او ادامه داد: امتیاز گرفتن در بازی‌های دور برگشت خیلی سخت است و راه آهن هم امروز نشان داد که نسبت به گذشته فرق کرده است. ما می‌خواستیم مانند بازی رفت اسیر برنامه‌های تاکتیکی راه آهن نشویم و به همین دلیل کانال‌های ضدحمله را به روی حریف بستیم.

مظلومی با اشاره به اینکه استقلال تیم بسیار جوانی است، اظهار کرد: در این بازی نیز از بازیکنان جوان خود که سرمایه استقلال هستند استفاده کردیم. قطعا جوان‌گرایی تبعاتی داریم اما ما به بازیکنان جوان خود اعتماد کردیم و امیدواریم در ادامه کار کمک حال ما باشند. در بازی مقابل راه آهن ریسک نکردیم و از برخی بازیکنان که احتمال مصدومیت داشتند استفاده نبردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا قبل از پایان سال صدرنشینی خود را حفظ کنیم و در سال 95 که 7 بازی سخت داریم کار خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همانند دور رفت که دیدارهای سخت خود را بهتر برگزار کردیم روند خود را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال همچنین درباره نداشتن سرپرست و مشکلاتی که در خصوص تعویض پیش آمد بیان کرد: متاسفانه منصور پورحیدری به عنوان پدر استقلال در بستر بیماری به سر می‌برد و امیدوارم اوضاعش بهتر شود. فرزاد مجیدی نیز بیمار شده و به همین دلیل امروز نوازی وظایف مرتبط را برعهده داشت.

پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر راه آهن گفت: بازی خوب و جانداری را شاهد بودیم. جا دارد از بازیکنان جانشینم تشکر کنم که پیروزی را به دست آوردند. ما دور رفت به راه آهن امتیاز دادیم. جا دارد از هوادارنمان هم تشکر کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند. راه آهن دور رفت ما را غافلگیر کرد و خوشبختانه توانستیم راه های نفوذ آنها را ببندیم. در مجموع بازی پر نشاطی را شاهد بودیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار و اینکه راه آهنی ها مدعی هستند سوت های 50-50 به سود تیم استقلال گرفته شد، گفت: کدام 50 -50؟ اجازه دهید درباره داوری صحبت نکنم. داور خوب قضاوت کرد و متاسفانه یاد گرفته ایم داوری را سیبل قرار دهیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره کارت‌هایی که تیمش در این دیدار گرفت، اظهار کرد: به هر حال کارت در بازی داده می شود و بازیکنان در طول بازی خطا مرتکب می شوند. از طرفی این فوتبال است نه پینگ پنگ و گرفتن کارت و ... طبیعی است. هرچند که قبول دارم می‌شد بعضی از کارت‌ها را نگرفت. مثلا کارتی که چشمی گرفت برایم جای سوال دارد اما هرچه بود گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir